۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
دوربرگردان بلوار باهنر مسدود شد

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ترافیک شهرداری قزوین گفت: دوربرگردان بلوار باهنر شمال دانشگاه علوم پزشکی قزوین به‌منظور رفع نقطه حادثه‌خیز مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طراحی غیراصولی و بدون برنامه و تخلف پیمانکار در زمان اجرای پروژه‌های شهری موجب می‌شود بسیاری از معابر شهر برای تردد شهروندان ایمن نباشد؛ بنابراین شهرداری حتی پس از اجرای طرح نیز ناچار به اصلاح هندسی معابر، تقاطع‌ها و مبادی ورودی میدان‌ها است.

«سعید جهانگیری» در این خصوص اظهار کرد: شناسایی و رفع نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری یکی از مأموریت‌های سازمان به شمار می‌رود که با همکاری پلیس راهور نسبت به این مهم اقدام می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های میدانی انجام شده، دوربرگردان بلوار باهنر شمال دانشگاه علوم پزشکی جزو نقاط حادثه‌‎خیز شهر است و انجام اقدامات لازم به منظور رفع حادثه‌خیزی این نقطه ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بدین منظور دوربرگردان بلوار باهنر شمال دانشگاه علوم پزشکی برای رفع حادثه‌خیزی این نقطه و افزایش ایمنی تردد خودروها در این محور، مسدود شد.

جهانگیری گفت: تمام تلاش ما در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تسهیل در تردد شهروندان و خودروها و ارتقای ایمنی شهری است.

کد خبر 570827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.