ارزیابی سوابق ۲۰نفر برای شهردارشدن در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: گزینه‌های شهردار شهرکرد در حال برررسی است.

محمدرضا بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درحال‌حاضر برنامه‌های گزینه‌های معرفی شده برای شهرداری شهرکرد، مطرح و شنیده شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۰ گزینه به صورت حضوری و غیرحضوری برنامه‌های خود را ارائه دادند که بررسی کیفیت برنامه‌ها و سوابق مدیریتی، تجربه مرتبط با شهرداری، رشته و مقطع تحصیلی و ارتباط رشته تحصیلی با موضوعات شهری بررسی می‌شود و در نهایت تعدادی از میان این افراد انتخاب و سایر آن‌ها حذف می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: از تعدادی که برای شهردارشدن به اعضای شورا اسلامی شهر اعلام آمادگی کردند، برخی بومی و حتی غیربومی استان چهارمحال‌وبختیاری هستند.

وی گفت: اجازه ندادیم به مدیریت شهری آسیبی وارد شود و علت رفتن شهردار سابق شهرکرد، کار نکردن وی نبود و به دلیل بند قانونی سکونت نداشتن افراد تحت تکفل وی در شهر محل خدمت از این سمت کنارگیری کرد. شهرداری شهرکرد قبل و بعد از محمدتقی جاپلقی، سرپرست داشت و به دلیل اینکه هر دو سرپرست جزو گزینه‌های شهردار شهرکرد بودند، بیش از حد معمول تلاش کردند؛ لذا کار شهرداری تعطیل نشد و به صورت معمول پیش رفت، اکنون نیز سرپرست شهرداری شهرکرد عبدالصادق نجفی جزو گرینه‌های شهردار آینده شهرکرد است.

کد خبر 570819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.