آماده‌سازی بلوار امام حسین(ع) با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال

شهردار شهر ورزنه گفت: در ادامه انجام پروژه‌های محرک توسعه شهرداری اقدام به آماده‌سازی بلوار امام حسین(ع) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کرده است.

حامد اخگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری جدید توسعه زیرساخت‌ها و بهبود وضعیت محیط شهری است و به این منظور انجام پروژه‌های محرک توسعه در سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی افزود: شهرداری ورزنه در این راستا اقدام به زیرسازی، جدول‌گذاری، کانیوو گذاری و آماده‌سازی بلوار امام حسین به طول ۵۵۰ متر و عرض ۳۵ متر با هزینه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کرده است.

شهردار ورزنه با اشاره به اهمیت پاکیزگی محیط شهری برای این شهر تالابی خاطرنشان کرد: شهرداری در روز زمین پاک با همت شهروندان و در اقدامی نمادین نسبت به جمع‌آوری زباله‌های اطراف تالاب گاوخونی اقدام کرد.

اخگر با بیان اینکه بانوان تأثیر به‌سزایی بر شکل‌گیری شخصیت و آموزش کودکان دارند، تصریح کرد: آموزش بازیافت و نحوه تولید پسماند به نسل آینده از اهمیت زیادی برخوردار است. بانوان سفید پوش ورزنه در روز زمین پاک و در کنار کودکان خود، به عنوان سفیران سفید پوش اقدام به پاکسازی شهر و محیط اطراف تالاب گاوخونی کردند.

وی گفت: تقدیر از پاکبان‌های شهر ورزنه و نظافت عمومی شهر توسط اقشار مختلف شهروندان از دیگر برنامه‌های شهرداری در روز زمین پاک بود.

کد خبر 570818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.