اختصاص ۱۰۰ میلیون دلاری پالیگان برای گسترش Supernets

پالیگان(Polygon) از بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری برای یک شبکه بلاک چین جدید اختصاص داده شده به توسعه وب ۳ رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شبکه که Supernets نامیده می‌شود، بلاک چین‌های خاص برنامه با کارایی افزایش یافته با هدف ترویج اکوسیستمی از فعالیت‌های متمرکز بر نوآوری در شبکه پالیگان و Web3 می‌باشد.

Sandeep Naliwal، یکی از بنیانگذاران پالیگان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: ابزار زیرساختی کاربران را قادر می‌سازد تا به آسانی و سریع به خروجی‌های مورد نظر دست یابند، مأموریت پالیگان تسریع پذیرش Web3 با ارائه طیف کاملی از راه‌حل‌های بلاک چین به شرکت‌ها است.

پالیگان یک بلاک چین مبتنی بر اتریوم است که به میلیون‌ها تراکنش می‌رسد و در عین حال اثرات زیست محیطی را به حداقل می‌رساند؛ در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰ برنامه کاربردی را پشتیبانی می‌کند و بیش از یک میلیارد تراکنش انجام داده است.

فناوری بلاک چین به عنوان پایه Web3 یا وب غیرمتمرکز عمل می‌کند که از برنامه‌های همتا به همتای توزیع شده تشکیل شده است که بدون استفاده از سرورهای اختصاصی یا اختیارات متمرکز عمل می‌کنند. برنامه‌های Web3 از قراردادهای هوشمند قابل برنامه‌ریزی خودکار تشکیل شده‌اند که فرآیندها و منطق مبتنی بر شبکه را تنظیم می‌کنند.

این جنبه ممکن است مشکلاتی را برای توسعه دهندگان ایجاد کند، زیرا بلاک چین‌های عمومی در مقیاس بزرگ مانند اتریوم ممکن است ازدحام و بار قابل توجهی را تجربه کنند که منجر به کندتر شدن تراکنش‌ها و هزینه‌های سنگین می‌شود.

کد خبر 570787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.