برنامه‌نویس Shiba Inu هشدار کلاهبرداری صادر می‌کند

یکی از توسعه دهندگان پیشرو شیبا اینو، Kaal Dhairya در یک پست وبلاگی جدیدی هشداری در مورد عوامل کلاهبرداری صادر کرده است که سعی می‌کنند Shiba Inu Deployer را جعل کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، Dhairya قراردادی را شناسایی کرده است که برای انتشار رویدادهای مخرب طراحی شده بود و اطلاعات مربوط به فرستنده و گیرنده واقعی را مخفی می‌کند. به این ترتیب، این امکان را فراهم کرد تا ارز دیجیتال را به کیف پول‌های معروف مرتبط کنیم.

توسعه دهنده می‌گوید که چنین ترفندی می‌تواند برای بازاریابی هوشمندانه یا برای کلاهبرداری از قربانیان احتمالی استفاده شود. کلاهبرداران به طور مکرر از عملکرد تأیید ERC20 برای سرقت پول از سایر کاربران با کمک توکن های ساختگی سو استفاده می‌کنند.

در پست وبلاگ فوق الذکر، Dhairya از کاربران Shiba Inu خواسته است تا اطلاعیه‌های رسمی را پیگیری کنند تا قربانی کلاهبرداری‌های مشکوک نشوند.

پس از اینکه شیبا این و در سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرد، کلاهبرداران زیادی سعی کردند از محبوبیت آن بهره ببرند. نوامبر گذشته، تیم توسعه دهندگانی که در پشت توکن میم وایرال قرار داشتند، به سرمایه‌گذاران هشدار دادند که هدف کلاهبرداران قرار می‌گیرند. آنها تاکید کردند که تیم هیچ هدایا یا ایردراپی ارائه نمی‌دهد، به همین دلیل است که چنین پیشنهادهایی یک علامت خطر بزرگ است.

شرکت امنیتی بلاک چین PeckShield یک توکن جعلی Shiba Inu را شناسایی کرد که ظاهراً بر روی بلاک چین Tron صادر شده بود. رمز ارز ساختگی یک کلاهبرداری هانی پات بود، به این معنی که قرارداد هوشمند آن دارای مکانیزمی بود که خریداران را از فروش منع می‌کرد.

کد خبر 570766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.