۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
سفر رئیس‌ جمهور به اصفهان+ جزئیات

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه رئیس‌جمهور مطرح کرده این است که بعد از ماه مبارک رمضان به استان اصفهان سفر خواهد کرد؛ از این‌رو منتظر هستیم که این اتفاق رخ دهد.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور از زمان تصدی تاکنون به اکثر استان‌های کشور سفر کرده است، از این رو در دیدار نوروزی به نمایندگان قول قطعی داد که در اولین فرصت به اصفهان سفر کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های کارشناسی دستگاه‌های اجرایی در حال رفت و آمد به تهران هستند و مقدمات سفر را فراهم می‌کنند و اولویت‌ها و نیازها و پروژه‌هایی که باید به آن‌ها پرداخته شود را با وزرات‌خانه‌های مربوطه هماهنگ می‌کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از طرفی فرمانداری‌ها و ارگان‌های اجرایی و ادارات سطح شهرستان‌ها نیز مأمور شدند که اولویت‌های خود را مطرح و بنا به اولویت‌ها وزرا به شهرستان‌ها سفر کنند و برنامه‌ریزی‌ها در این راستا صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: آنچه رئیس‌جمهور مطرح کرده این است که بعد از ماه مبارک رمضان به استان اصفهان سفر خواهد کرد و منتظر هستیم که این اتفاق رخ دهد.

نقدعلی گفت: از آن جایی که بحث آب و کشاورزی، بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت در استان اصفهان یا مشکلات و مسائلی مواجه است احتمالاً وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت و احتمالاً وزیر کشور رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

کد خبر 570723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.