۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
تئاتر پژمان جمشیدی توقیف شد؟

کارگردان «آن سوی آینه» از بسته شدن سایت بلیت‌فروشی این نمایش به دستور اداره‌کل هنرهای نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «آن سوی آینه» با بازی سرابی، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و الناز حبیبی (مارال بنی‌آدم، بازیگر جایگزینِ او) در تالار وحدت روی صحنه بود.

سرابی در این مورد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام چنین نوشت: «بدون هیچ‌گونه اطلاعی، دقایقی پیش سایت فروش بلیط نمایش «آن سوی آینه» با دستور مرکز هنرهای نمایشی بسته شده است.»

«آن‌سوی آینه» نام نمایشی به نویسندگی فلوریان زلر با کارگردانی علی سرابی و بازی سرابی، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر و الناز حبیبی (مارال بنی‌آدم، بازیگر جایگزینِ او) او است که هر روز ساعت ۱۸:۳۰ روی صحنه تالار وحدت می‌رفت.

سرابی پیش‌تر در سال ۱۳۹۶ این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرده بود.

در خلاصه داستان «آن‌سوی آینه» چنین آمده است: «دنیل (با بازی علی سرابی)، دوستش پاتریک (با بازی پژمان جمشیدی) را که به تازگی با دختر جوان و زیبایی به نام اِما (با بازی الناز حبیبی- مارال بنی‌آدم) ازدواج کرده برای شام به خانه دعوت کرده است. ایزابل (همسر دنیل با بازی ریما رامین‌فر) که دوست صمیمی همسر قبلی پاتریک است به شدت در مقابل پاتریک و زن جوانش موضع می‌گیرد اما دنیل به شدت در مقابل زیبایی، جذابیت و جوانی اِما تحت تأثیر قرار گرفته است.»

کد خبر 570701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.