قتل کودک ۹ ساله توسط پدر معتاد در بردسیر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر از قتل کودکی ۹ ساله توسط پدر معتاد خود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، افشین صالحی‌نژاد اظهار کرد: بامداد دوم اردیبهشت‌ماه پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در این شهرستان، بلافاصله بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

وی افزود: از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر و وقوع بزه قتل بود، به سرعت تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک توسط پدر خود به قتل رسیده است و دستور بازداشت متهم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر ادامه داد: با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نداشتن کنترل خشم و اعتیاد متهم، وی مقتول را به نحو شدید مورد کتک‌کاری قرار می‌دهد و ضربات وارد شده شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله، در نهایت منجر به مرگ وی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تا این مرحله از تحقیقات که توسط بازپرس ویژه قتل انجام شده است، مشخص شد که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات انگیزه خود را تنبیه اعلام و اظهار کرده که قصد کشتن او را نداشته است. پرونده مربوط به این قتل به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، اعتیاد، موادمخدر و روان‌گردان‌ها از نقطه نظر بیماری‌ها، رواج خشونت، قتل و مرگ زودهنگام در میان معتادان، خانواده‌های آنها و اقشار دیگر جامعه که به طور مستقیم و غیرمستقیم با آن در ارتباط هستند، حائز اهمیت است و در این میان، موضوع مرگ و قتل شامل خودکشی و دیگرکشی، به قتل رسیدن در منازعات و درگیری‌ها، شهادت مبارزان با مواد و مجازات اعدام مجرمان نیز از مواردی است که شمار آسیب این معضل را افزایش می‌دهد.

کد خبر 570635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.