همکاری‌های بنیاد شهید و رسانه ملی گسترش می‌یابد

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی از برنامه‌های تحولی بنیاد در راستای گسترش همکاری‌های مشترک و تولیدات فاخر هنری گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه در این نشست اظهار کرد: در راستای تحقق برنامه‌های تحولی و سیاست‌های جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده گسترش همکاری در تولید آثار هنری با مشارکت رسانه ملی هستیم.

وی افزود: بازگشایی دفتر گروه تلویزیونی شاهد پس از یک دهه وقفه در بدنه صدا و سیما، نخستین اقدام برای افزایش سطح همکاری‌ها است. همکاری امور استان‌های صدا و سیما برای تولیدات مشترک در قالب‌های سریال، فیلم‌های سینمایی، تله‌فیلم و مستندهای فاخر، نویدبخش افق‌های تازه‌ای در حوزه‌های هنری ایثار و شهادت است.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام آمادگی برای در اختیار گذاشتن محتواهای مناسب به برنامه‌سازان تلویزیونی تأکید کرد: افزایش تولید فیلم‌های کوتاه و بلند با مشارکت رسانه ملی، از جمله توافقات این نشست بود.

قائم‌مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی نیز در این نشست با استقبال از طرح‌های تحولی بنیاد در حوزه رسانه گفت: آماده هر نوع همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم و گروه تلویزیونی شاهد در دوره جدید می‌تواند به عنوان یک قرارگاه فرهنگی و هنری ایثار و شهادت در صدا و سیما ایفای نقش کند.

وحید جلیلی با تأکید بر وجود محتواهای ارزشمند و فاخر در بنیاد گفت: در بازدید از مرکز اسناد ایثارگران و آرشیو آثار شنیداری بنیاد ظرفیت عظیم محتوایی بنیاد شهید و امور ایثارگران را مشاهده کرده‌ام و آمادگی داریم با مشارکت در انجام مصاحبه با والدین معظم شهدا در سراسر کشور بر غنای این محتواها بیفزاییم.

کد خبر 570587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.