میزبانی شهر تهران از نمایشگاه قرآن در ماه ضیافت الهی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به میزبانی شهر تهران از همایش بزرگ فرهنگی و اجتماعی نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: نمایشگاهی که طی چند سال گذشته تعطیل بود، در حال حاضر در تهران برگزار شده که اقدام قابل توجهی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز _ یکشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه_ با اشاره به میزبانی شهر تهران از همایش بزرگ فرهنگی و اجتماعی نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: نمایشگاهی که طی چند سال گذشته تعطیل بود، در حال حاضر به همت وزارت ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت این وزارتخانه برگزار شده که اقدام قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه طی سه شب گذشته بیش از ده‌ها هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند، ادامه داد: روزهای گذشته از نمایشگاه قرآن بازدید داشته‌ام و شاهد بودم که استقبال قابل توجهی از این رویداد فرهنگی شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه و استقبال خوب تمام اقشار جامعه از آن نشان می‌دهد، برنامه‌ریزی مناسب در این حوزه‌ها موجب استقبال بهینه شهروندان از این فعالیت‌ها می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای فصل تابستان خانواده‌ها، گفت: مدیریت شهری با توجه به فرصت باقی مانده تا تابستان می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات شایسته‌ای را در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی و هنری برای خانواده‌ها انجام دهد.

آخوندی خاطرنشان کرد: در این حوزه شهرداری تهران حتماً شهرداری از نظرات شورای اسلامی شهر و کمیسیون‌های تخصصی استفاده کرد تا تاییدیه‌های لازم را دریافت کند، در این بخش شهرداری برای سال ۱۴۰۱ بودجه مناسبی را برای این اقدامات در نظر گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: شهرداری در برگزاری نمایشگاه قرآن و مجموعه فعالیت‌های سازمان زیباسازی جهت آماده‌سازی شهر برای ضیافت ماه مبارک رمضان همکاری لازم را داشته است، اما گاهی اگر دوستان در حوزه قرآن نیز در شهر تهران فعالیت تبلیغاتی داشته باشند، باز هم مورد اعتراض عده‌ای که حتی ممکن است استاد دانشگاه باشند، قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این افراد اعتقاد دارند چرا می‌گوئید به امید خدا کارها را انجام می‌دهیم و چرا آیات قرآن را در سطح شهر برای یادآوری مردم نصب می‌کنید. آوردن نام خدا در سطح شهر مورد اعتراض این افراد است و این افراد می‌خواهند که رویکرد شورای ششم مانند رویکرد چهار سال قبل باشد.

کد خبر 570564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.