امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح ملی مسکن فراهم شد

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان اصفهان گفت: بنابر اعلام وزارت راه‌وشهرسازی از یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، فراهم می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مطابق با اعلام وزارت راه‌وشهرسازی، متقاضیان طرح‌های ملی مسکن که در زمان ثبت‌نام در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن، شهر محل درخواست یا مشخصات و اطلاعات خود را در سامانه ثبت‌نام، اشتباه درج کرده‌اند، می‌توانند از روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت یک ماه، با مراجعه به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن یا مشخصات و اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: مردم استان اصفهان که متقاضی طرح‌های ملی مسکن بوده و اقدام به ثبت‌نام کردند، پیش از تغییر شهر محل درخواست خود به «اطلاعیه ثبت‌نام از متقاضیان نهضت ملی مسکن» به تاریخ بیستم دی ۱۴۰۰ مندرج در سامانه توجه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت عدم امکان تأمین زمین در شهر محل درخواست، در نزدیک‌ترین شهر ممکن به شهر محل درخواست، تأمین زمین انجام می‌شود.

قاری‌قرآن با اشاره به اینکه پایان سال ۱۴۰۰ مهلت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن به پایان رسید اظهار کرد: در طرح‌های اقدام ملی مسکن و نهضت ملی مسکن جمعاً ۴۱۸ هزار نفر از اهالی استان اصفهان ثبت‌نام کردند.

وی افزود: برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن ۵.۸ درصد نسبت به کشور است؛ بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان است که این تعداد برای چهار سال به ۲۰۳ هزار و ۹۶۸ واحد می‌رسد.

کد خبر 570551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.