خرید ۳۰۰ دست لباس انفرادی عملیاتی آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: اقدامات اولیه خرید ۳۰۰ دست لباس انفرادی عملیاتی آتش‌نشانی تبریز با تأمین اعتبار مالی از مناطق شهرداری تبریز انجام گرفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری تبریز، آتش‌پاد علیرضا زبردست با اشاره به دستور شهردار تبریز در راستای تأمین تجهیزات انفرادی آتش‌نشان، اظهار کرد: سال گذشته اقدامات اصولی در راستای تأمین تجهیزات استاندارد انفرادی با صدور آگهی مناقصه در جراید عمومی انجام و در سال جاری نیز مصمم به اجرای اقدامات عملیاتی خرید و به‌کارگیری آن در حوزه عملیات هستیم.

وی ادامه داد؛ تأمین منابع مالی خرید این تجهیزات که با دستور شهردار تبریز و مشارکت مناطق شهرداری تبریز در حال انجام است، به زودی در ماه‌های آینده به مرحله خرید و در حوزه عملیاتی آتش‌نشانی تبریز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ضمن قدردانی از حسن همکاری شهردار تبریز در راستای پشتیبانی همه جانبه از این سازمان گفت: سازمان آتش‌نشانی تبریز، پشتیبان ایمنی شهر است و قطعاً آتش‌نشانان به عنوان جزئی از شهروندان این کلان‌شهر برای تأمین ایمنی همشهریان خود در تلاش هستند و امید است با به‌کارگیری این تجهیزات فردی شاهد سلامتی آتش‌نشانان شهر باشیم.

وی یادآور شد: در راستای تأمین این تجهیزات، بررسی‌های کارشناسی نوع استاندارد تجهیزات انجام گرفته که تجهیزات مورد خریداری با اصول استاندارد مطابق باشد.

کد خبر 570528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.