فزودن Shiba Inu به خودپردازهای بیت کوین آو امریکا

یکی از اپراتورهای پیشرو در ارائه خدمات خودپرداز رمزارزها، Bitcoin of America، در توئیت اخیر خود اعلام کرده است که شیبا اینو در خودپردازهای بیشتر این شرکت در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این شرکت در اوایل این ماه پشتیبانی از شیبا این و را آغاز کرد و باعث خوشحالی جامعه این رمزارز شد. البته قبل از آن، رقیب شیبا یعنی دوج کوین را اضافه کرده بود.

این اپراتور خودپرداز رمزارزها مشخص نکرده است که شیبااینو در چه مکان‌های خاصی در آینده نزدیک اضافه خواهد شد. تعداد خودپردازهای بیت کوین آمریکا از ۱۵۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین عبور کرد. شرکت مستقر در شیکاگو اکنون می‌گوید که بیش از ۲ هزار دستگاه در ایالات متحده دارد، در حالی که در اوایل سال ۲۰۲۱ تنها ۶۳۰ دستگاه خودپرداز داشته است.

این شرکت تقریباً در تمام شهرهای بزرگ در ۳۱ ایالت آمریکا فعالیت می‌کند و برنامه‌هایی برای گسترش بیشتر فعالیت‌های خود دارد. بیت کوین آمریکا این امکان را برای مشتریانش فراهم کرد که بلافاصله پس از پرداخت پول نقد از کارت‌های اعتباری و با کمک دستگاه‌های خودپرداز خود، رمزارزها را خریداری کنند. در اخبار دیگری، Media-Markt، بزرگترین اپراتور الکترونیک در اروپا، اخیراً اعلام کرد که دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین Kurant را در شعب متعدد در سراسر اتریش نصب خواهد کرد.

خودپردازهای کریپتو در ایالات متحده همچنان در حال رشد هستند

دستگاه‌های خودپرداز رمزارزها به دلیل افزایش پذیرش دارایی‌های دیجیتال، شاهد رشد گسترده‌ای بوده‌اند. به دلیل ناشناس بودن معاملات، آنها اغلب توسط مجرمان برای شستشوی وجوه غیرقانونی استفاده می‌شوند.

کد خبر 570491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.