مدیرعامل جدید آلومینیوم المهدی هرمزگان منصوب شد

رئیس هیئت‌ مدیره شرکت آلومینیوم المهدی گفت: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد و با پیروی از اصول فروش هوشمند و با پایش قیمت‌ها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا موثقی‌نیا در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی هرمزگان، با اشاره به دوران پرفرازونشیب این شرکت از ابتدای تأسیس تاکنون، ورود مپنا را سبب رونق این کارخانه دانست و اظهار کرد: حدود ۴۰ ماه از ابتدای تأسیس این شرکت می‌گذرد و با فعالیت شبانه‌روزی همه کارکنان، این شرکت اکنون به نقطه قابل قبولی رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیریت جدید این شرکت، افزود: «قاسمی» مدیری کاردان و با تجربه است؛ امیدوارم توانایی وی با همراهی کارکنان، وضعیت این شرکت را بهتر از گذشته کند و شاهد تعالی آن در آینده باشیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت آلومینیوم المهدی با تاکید بر اینکه تولید حداکثری و با کیفیت، از ویژگی‌های یک کارخانه متعالی است، گفت: تولیدات المهدی باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد و با پیروی از اصول فروش هوشمند و پایش قیمت‌ها در بازارهای داخلی و خارجی، عرضه و صادرات خود را مدیریت کند.

موثقی‌نیا در ادامه بر لزوم بر توسعه زیرساخت‌ها تاکید و اظهار کرد: زنجیره تولید همگام با تکنولوژی روز و با نگاهی به آینده باید توسعه یابد. رسیدن به بهره‌وری و سوددهی بیشتر نیز نیازمند همراهی و تلاش روزافزون کارکنان یک مجموعه است.

در ادامه این مراسم محمدرضا قاسمی، مدیرعامل جدید شرکت آلومینیوم المهدی ضمن اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر گروه مپنا در کشور و منطقه، گفت: مپنا، در برخی حوزه‌های عملیاتی در سطح جهانی است و در شاخص‌های بین‌المللی در رتبه‌های بالایی قرار دارد. خواسته‌های هیئت‌مدیره و خط‌مشی مپنا، محور فعالیت‌های آینده ما خواهد بود و با هدف تعالی سازمانی به همه ذی‌نفعان در فرآیند رشد توجه خواهد شد.

وی نیروی انسانی را ارزشمندترین ثروت و دارایی هر مجموعه خواند و تصریح کرد: یک مجموعه اقتصادی و صنعتی بدون نیروهای متخصص هرگز نمی‌تواند به مقاصد خود برسد، در همین راستا رکن اصلی شرکت آلومینیوم المهدی، ارتقای کارکنان در تمام سطوح شغلی است.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی با بیان اینکه اشتغال پایدار در المهدی، سبب ارتقای شاخص‌های اجتماعی منطقه می‌شود و سطح جامعه را در ابعاد مختلف ارتقا خواهد داد، گفت: حرکت به سمت تعالی سازمانی، افزایش بهره‌وری، بهبود شاخص‌ها در کیفیت و کمیت و استفاده بهینه از منابع سازمان به انتفاع همه‌جانبه سهام‌داران و اجتماع منجر خواهد شد.

قاسمی اضافه کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حفاظت از محیط‌زیست را فراموش نخواهیم کرد. حتی در دوردست‌ترین نقاط هرمزگان نیز افرادی چشم به حمایت‌های ما دوخته‌اند که عمل به وظایف این حوزه را به امری با اهمیت تبدیل کرده است.

وی ارتقای برند المهدی در سطح بین‌المللی را موضوعی مهم و از اهداف خود دانست و ادامه داد: تحقق این هدف، نیازمند تلاش همه کارکنان است. هر سازمان با استفاده از تفکرات مفید و ارزشمند کارکنان رشد خواهد یافت و امید است این شرکت بتواند در آینده محصولاتی در شأن نام و اعتبار ایران اسلامی تولید کند.

کد خبر 570465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.