تن‌هاخ «اریکسن» را می‌خواهد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی استار:

* منچسترسیتی بار دیگر فرصت جذب پل پوگبا را به صورت رایگان در تابستان امسال در حالی که او به پایان دوره شش ساله خود در منچستریونایتد نزدیک می‌شود، از دست داد.

* کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی، در لیست آرزوهای اریک تن هاخ برای منچستریونایتد قرار دارد. این سرمربی جدید هلندی ازمسئولان تیمش خواسته تا اریکسن را برای بازی در اولدترافورد جذب کنند.

* اگر تیم فوتبال اورتون در پایان این فصل فوتبال انگلیس به دسته پایین‌تر سقوط کند، وستهم در تابستان برای مایکل کین مدافع این تیم تلاش خواهد کرد.

* تاتنهام در حال برنامه‌ریزی برای جذب سرژ گنابری مهاجم سابق آرسنال است که قرار است تابستان امسال وارد آخرین سال قراردادش با بایرن مونیخ شود و احتمالاً از تمدید آن سر باز می‌زند.

تن هاخ اریکسن را می‌خواهد!

* اگر آرسنال موفق شود برای اولین بار از فصل ۲۰۱۶/۲۰۱۷ به لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، آماده است تا علاقه خود را به تامی آبراهام افزایش دهد و قطعاً برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

تن هاخ اریکسن را می‌خواهد!

آبزرور:

* آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی آبی‌های لندنی، پس از پایان قراردادش در پایان فصل، چلسی را ترک خواهد کرد. گفته می‌شود که رئال مادرید در رقابت برای جذب مدافع میانی با انتقال آزاد پیشتاز است.

میل:

* مایکل بیل، از اعضا کادر باشگاه استون ویلا از اینکه همسر و سه فرزندش پس از تصادف در بزرگراه، قبل از دیدار با لستر در لیگ برتر، در شرایط "امن، خوب و در خانه" بودند، از آسودگی خود صحبت کرد.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که پس از از دست دادن لیونل مسی و رفتن این فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن، آبی و اناری‌ها فصل سختی را سپری کرده‌اند.

تن هاخ اریکسن را می‌خواهد!

اکسپرس:

* پس از گزارش‌هایی که در اوایل این هفته منتشر شد مبنی بر اینکه منچسترسیتی در حال نزدیک شدن به این اعجوبه است، حالا منابع نزدیک به ارلینگ هالند اصرار دارند که این مهاجم با وجود حواشی انتقالش به ورزشگاه اتحاد، اما "هنوز چیزی امضا نکرده است."

سان:

* اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، خانه‌ای در مرکز شهر منچستر می‌خواهد و می‌تواند در همان ساختمان دو میلیون پوندی پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی ساکن شود.

تن هاخ اریکسن را می‌خواهد!

* باشگاه لسترسیتی انگلیس پس از حذف تیم PSV آیندهوون هلند از مسابقات اروپایی، حالا شدیداً خواهان جذب ابراهیم سانگره، هافبک تنومند و ساحل عاجی این تیم است.

* مدیران باشگاه بحران زده دربی کانتی انگلیس مبلغ هنگفت ۳۳۹,۰۰۰ پوند را برای درخواست تجدیدنظر در مورد جریمه کسر امتیاز پرداخت کردند و این حکم لغو شد.

* بر اساس گزارش‌ها، تیم فوتبال نیوکاسل علاقه‌مند به جذب "بنوا بادیاشیل" مدافع فراسوی و ۲۱ ساله تیم فوتبال موناکو فرانسه است تا خط دفاعی خود را تقویت کند.

* برنتفورد در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ۱۵ میلیون پوندی و جاه‌طلبانه برای "دیجد اسپنس" است و با ناتینگهام فارست برای حفظ بازیکنی که بهترین بازیکن جوان EFL شناخته می‌شود مبارزه خواهد کرد.

* براساس گزارش‌ها، باشگاه متمول نیوکاسل به پشتوانه مالکان عرب خود می‌خواهد کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن را به خدمت بگیرد تا با تقویت دروازه خود، فصل آینده نتایج بهتری به دست بیاورد.

* گاوین بازونو دروازه‌بان ۲۰ ساله و ایرلندی منچسترسیتی که در حال حاضر به صورت قرضی برای پورتموث بازی می‌کند، مورد توجه سران باشگاه شفیلد یونایتد قرار گرفته است. باید دید این انتقال صورت خواهد گرفت یا خیر.

* لیدز در حال ارائه یک پیشنهاد دراماتیک دیرهنگام برای ربودن و هایجک کردن انتقال "کالوین رمزی" ستاره باشگاه آبردین اسکاتلند به لیورپول است. باید دید دل بازیکن با کدام باشگاه است.

تن هاخ اریکسن را می‌خواهد!

* اگر سرمربی "لی بویر" انگلیسی که سابقه یک بازی ملی مقابل پرتغال را دارد، توسط بیرمنگام سیتی ترانسفر شود، این باشگاه حدود ۷۵۰ هزار پوند به جیب خواهد زد.

* ادو، مدیر فنی باشگاه آرسنال به میکل آرتتا، سرمربی توپچی‌ها، در تابستان امسال وعده "یک یا دو" خرید اصلی را داده است تا با تقویت ترکیب، فصل آینده نتایج بهتری به دست آید.

سان اسکاتلند:

* سران تیم فوتبال گلاسکو رنجرز در حال مبارزه با دو باشگاه لیگ برتری اسکاتلند برای امضای قرارداد با "لنسلوت پولارد"، بازیکن جوان آبردین هستند و می‌خواهند ترکیب تیم خود را تقویت کنند.

کد خبر 570456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.