۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
جمع‌آوری ۱۰ تن زباله در بندر انزلی

شهردار بندرانزلی گفت: به‌مناسبت روز زمین پاک، ۱۰تن زباله از محدوده منابع طبیعی منطقه سفیدکنار و ایستگاه انتقال زباله، توسط نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری جمع‌آوری شد.

مهدی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش از سال ۱۳۸۰ محدوده منابع طبیعی منطقه سفیدکنار محل دفن زباله شهر انزلی بود و درحال‌حاضر ایستگاه انتقال موقت زباله شهرداری است.

وی افزود: زباله شهر انزلی، ساعاتی در این منطقه تخلیه و بلافاصله با خودروهای حمل زباله شهرداری به کارخانه بازیافت در روستای خمیران منتقل می‌شود.

شهردار بندرانزلی خاطرنشان کرد: وجود انواع زباله و نخاله باعث آلودگی محدوده منابع طبیعی منطقه سفیدکنار شده و سیمای بسیار بدی را در حاشیه جاده ترانزیتی انزلی به آستارا ایجاد کرده بود؛ پاکسازی این منطقه یکی از مطالبات شهروندان بود، بنابراین مدیریت شهری تصمیم گرفت به مناسبت روز زمین پاک، این منطقه را نظافت و پاکسازی کند.

خلیلی با بیان اینکه در مرحله اول ۸۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری صبح روز جمعه دوم اردیبهشت ماه، در مدت زمان سه ساعت، حدود ۱۰ تن انواع زباله را از محدوده منابع طبیعی منطقه سفید کنار جمع‌آوری کردند، تصریح کرد: به منظور کاهش آلودگی منطقه سفیدکنار، برنامه پاکسازی در مناسبت‌های دیگری نیز اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهر سرزنده و شاداب باید محیط کاملاً پاکی داشته باشد و شهرداری در محدوده شهری همیشه حافظ محیط‌زیست بوده است، گفت: امیدواریم با اجرای برنامه‌های پاکسازی در مناسبت‌های مختلف، بتوانیم شهر پاکیزه و محیط پرنشاطی را برای شهروندان فراهم کنیم.

کد خبر 570417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.