پاداش پارلمان شهر برای تیم آلومینیوم اراک

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اراک از پرداخت پاداش به بازیکنان تیم آلومینیوم اراک در صورت قهرمانی در جام حذفی خبر داد.

پیمان عین‌القضاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص حمایت از تیم فوتبال آلومینیوم برای بازی فینال جام حذفی، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک به دلیل حضور آلومینیوم در مرحله فینال مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پاداش را به بازیکنان و کادر فنی هدیه خواهد کرد، شهرداری به منظور ایجاد نشاط عمومی یک جشن بزرگ را با محوریت فینال جام حذفی در روزهای قبل از برگزاری مسابقه در پارک ملت اراک برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مشارکت در تأمین افطاری و شام تماشاگران اعزامی به ورزشگاه آزادی و تأسیس غرفه‌های مخصوص شهرداری در ورزشگاه نیز مد نظر است، همچنین به منظور افزایش روحیه و انگیزه به همراه مسئولان ارشد استانی در تمرین تیم حضور خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: در صورت پیروزی آلومینیوم در فینال جشن بسیار بزرگی در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) با حضور تمام مردم اراک برگزار خواهد شد، در نظر داریم که در بحث اعزام هواداران به ورزشگاه نیز اتوبوس‌های خود را در اختیار هواداران قرار دهیم، اما با توجه به کاربری شهری اتوبوس‌ها و نداشتن مجوز آن‌ها برای تردد در جاده‌های بین شهری این امکان میسر نشده است. امیدواریم تیم شهرمان در این بازی پیروز شود و تمام مردم اراک خوشحال شوند.

کد خبر 570408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.