مصاحبه سرمربی شباب‌الاهلی علیه قایدی کذب بود!

به‌نظر می‌رسد صحبت‌های سرمربی شباب‌الاهلی در رابطه با مهدی قایدی و انتقاد از وی وجود خارجی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی قایدی لژیونر ایرانی تیم فوتبال شباب‌الاهلی امارات در لیست هجده نفره این تیم برای دو دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشته و این مسئله واکنش‌های زیادی را توسط رسانه‌ها و مردم به‌همراه داشته است.

امروز مصاحبه‌ای به نقل از مهدی علی سرمربی شباب‌الاهلی در خصوص مهدی قایدی منتشر شد و همه رسانه‌ها به آن پرداختند که در آن سرمربی شباب‌الاهلی گفته بود: در اینکه مهدی قایدی استعداد دارد شکی نیست؛ اما بازیکنی که شب و روز کارش و فکرش تفریح است نیازی نمی‌بینم در تیمم باشد. در حال حاضر تیم خوبی داریم و در حال نتیجه‌گیری هستیم، دیگر نیازی به قایدی نداریم!

اما به‌نظر می‌رسد این مصاحبه کذب بوده و هیچ‌کدام از رسانه‌های رسمی امارات از جمله روزنامه‌های البیان، الاتحاد و امارات الیوم به آن اشاره‌ای نکرده‌اند.

مهدی علی در نشست خبری پس از بازی شب گذشته تنها درباره علت نیمکت نشینی عمر عبدالرحمن به صحبت پرداخته که در سایت "دبی‌الریاضیة" بازتاب داشته است.

در صفحات توییتری عربی نیز مصاحبه‌ای با این مضمون در خصوص قایدی یافت نشد و تنها شبکه دبی الریاضیة از اختلاف یک بازیکن خارجی و سرمربی یک تیم اماراتی سخن گفته بود که به‌نظر منظور این شبکه، مهدی قایدی است.

مصاحبه سرمربی شباب‌الاهلی علیه قایدی کذب بود!

کد خبر 570346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.