منچستر یونایتد علاقه ای به تمدید قرارداد ستاره خود ندارد!

روزنامه های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز، شنبه، سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

سان:

* منچستریونایتد تمایلی به تمدید قرارداد پل پوگبا ندارد و هافبک مصدوم حالا آخرین بازی خود را برای این باشگاه انجام داده است و پایان فصل به صورت رایگان تیم را ترک خواهد کرد.

* امانوئل فریمپونگ، هافبک پیشین آرسنال از باشگاه خواسته است تا دست به جیب شوند و با خرج پول خود، دکلان رایس، ستاره وستهام را به امارات بیاورد.

* به نظر می‌رسد امیدهای دیدیه دروگبا برای تبدیل شدن به رئیس جدید فوتبال ساحل عاج، با وجود حمایت گسترده هواداران - از بین رفته و او این شانس را از دست داده است.

* منچستریونایتد به کاپیتان هری مگوایر برای دیدار امروز مقابل آرسنال استراحت خواهد داد و او بازی را از روی نیمکت آغاز و نظاره خواهد کرد.

* امانوئل فریمپونگ، هم تیمی سرمربی فعلی آرسنال، فاش کرد که میکل آرتتا توسط تیم آرسنال لقب "پسر آرسن ونگر" را گرفته بود.

منچستر یونایتد علاقه ای به تمدید قرارداد ستاره خود ندارد!



* آلخاندرو گارناچو، آلوارو فرناندز و شولا شورتیره، جوانان منچستریونایتد پیش از دیدار امروز شنبه برابر آرسنال، در ترکیب تمرینات تیم اصلی قرار گرفتند و احتمال بازی کردن آنها وجود دارد.

گاردین:

* دکلان رایس سومین پیشنهاد قرارداد جدید وستهم را رد کرد و آماده انتقال تابستانی است. این پیشنهاد تمدید، او را به پردرآمدترین بازیکن تاریخ باشگاه با حدود ۲۰۰ هزار پوند در هفته تبدیل می‌کرد.

دیلی میل:

* باشگاه‌های برتر لیگ برتر می‌خواهند قوانین سخت‌گیرانه فوتبال پس از "برگزیت" (خروج از اتحادیه اروپا) کاهش یابد تا از گران شدن بازیکنان جوان برتر خارج از کشور برای بازگشت به انگلیس جلوگیری شود.

* بر اساس گزارش‌ها، کنسرسیوم تاد بوهلی بسیار مطمئن شده است که در مبارزه برای خرید چلسی پیروز خواهد شد، این درحالی است که مشخص نیست سرنوشت واگذاری چلسی چه زمانی مشخص می‌شود.

* وستهم در آستانه دیدار فردا خود با چلسی با یک بحران مصدومیت دفاعی روبرو است، سه بازیکن مدافع میانی این تیم به دلیل مصدومیت از لیست حذف شدند.

* مدیران دربی کانتی برای خدمات خود مبلغ ۲ میلیون پوند از باشگاه دریافت خواهند کرد که واکنش خشمگینانه طرفداران رامز را در پی داشت.

* دسیسه و توطئه پشت صحنه فوتبال اسپانیا، دوباره، پس از افشای مکالمه دو بازیکن افسانه‌ای این کشور، سرخیو راموس و جرارد پی که، آشکار شد.

دیلی میرر:

* آژاکس آخرین تلاش خود را برای جلوگیری از بردن میچل فن درگاگ به منچستریونایتد توسط اریک تن هاخ انجام داده و به او این شانس را داده است که به عنوان سرمربی جانشین مرد هلندی شود.

منچستر یونایتد علاقه ای به تمدید قرارداد ستاره خود ندارد!



* مارکوس راشفورد بازیکن تکنیکی شیاطین سرخ، پس از تصمیم باشگاه برای انتصاب اریک تن هاخ به عنوان سرمربی بعدی، تصمیم گرفت در منچستریونایتد بماند و زیر نظر او کار کند.

* دکلان رایس، هدف منچستریونایتد و چلسی، پس از رد پیشنهاد قرارداد جدید از وستهم، برای انتقال به یک تیم بزرگ آماده است، اما انتقال در تابستان بعید است رخ بدهد.

* بر اساس گزارش‌ها، اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، بازیکنانش را در چهار گروه، از جمله افرادی که عملکرد ضعیف‌تری دارند، قرار داده است.

تایمز:

* ادی نتیا در حال بررسی پیشنهادات کریستال پالاس و بوروسیا مونشن گلادباخ است. با وجود اینکه آرسنال امید خود را برای امضای قرارداد جدید این مهاجم را از دست نداده است.

منچستر یونایتد علاقه ای به تمدید قرارداد ستاره خود ندارد!



* انتظار می‌رود که هیئت‌مدیره اتحادیه فوتبال هفته آینده موضوع تضاد منافع را پس از افشای افشاگری‌ها مبنی بر اینکه شرکت حقوقی پیتر مک کورمیک، رئیس موقت لیگ برتر، بررسی‌های تصاحب باشگاه را برای لیگ انجام می‌دهد، بررسی کند.

* اریک تن هاخ سرمربی جدید و هلندی شیاطین سرخ قصد دارد بیش از ۱۲۰ میلیون پوند برای احیای تیم منچستریونایتد در فصل آینده هزینه کند.

دیلی رکورد:

* بر اساس گزارشی در ایالات متحده، "کامرون کارتر ویکرز" بازیکن انگلیسی که برای آمریکا بازی می‌کند و با ۲۴ سال سن سابقه باری برای تاتنهام را دارد، در حال "مذاکرات پیشرفته" بر سر انتقال دائمی به سلتیک است.

کد خبر 570316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.