نگاه ویژه مدیریت شهری اراک به فینال جام حذفی

شهرداری و شورای اسلامی اسلامی شهر اراک حمایت و پشتیبانی خود را برای موفقیت تیم آلومینیوم در بازی فینال جام حذفی اعلام کردند.

سیدمهدی میرداودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه هم اندیشی مدیران شهری و مدیریت تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار کرد: در این جلسه اهمیت موضوع مطرح و اعضای شورای اسلامی شهر بر حمایت همه جانبه تمام دستگاه‌های اجرایی از تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید نمودند.

رئیس اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک گفت: نحوه اعزام هواداران مشتاق و خونگرم، اختصاص پاداش به تنها نماینده غرب کشور در لیگ برتر فوتبال و نحوه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قبل و بعد از برگزاری مسابقه فینال در شهر ازجمله مهم‌ترین موارد مورد بحث در این جلسه بود.

وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس رایگان به شهروندان با ۲۰ دستگاه اتوبوس در جریان بازی تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و خلیج فارس ماهشهر از جمله اقدامات شهرداری در راستای حمایت مدیریت شهری از این باشگاه است، افزود: از شهروندان فیهم اراکی در استفاده صحیح از ناوگان حمل و نقل عمومی در جریان تردد جهت حضور در ورزشگاه، تشکر و قدردانی می‌کنیم. امیدواریم شهروندان همیشه ما را در این خصوص یاری نمایند تا بتوانیم بیش از پیش در ارائه خدمت به همشهریان موفق عمل کنیم.

کد خبر 570274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.