۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
نتایج گروه D لیگ قهرمانان آسیا+جدول

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر پاختاکور امید برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را زنده نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب _دوم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

در نیمه اول دو تیم برابر پیش رفتند که در دقایق پایانی بازیکن پاختاکور صاحب موقعیت گلزنی شد، اما نژاد مهدی اجازه این کار را به او نداد تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر تمام شود.

در نیمه دوم دو تیم موقعیت سازی کردند تا اینکه روی ارسال میلاد جهانی توپ در محوطه به شهباززاده رسید و او در حالی که توپ از زمین هم فاصله داشت، با والی محکمی دروازه پاختاکور را در دقیقه ۷۶ گشود، اما بلا فاصله دو دقیقه بعد از گل سپاهان علی جانف با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که همه فکر می‌کردن این دیدار با تساوی یک بر یک تمام می‌شود، سجاد شهباز زاده روی پاس میرزایی در دقایق اضافه نیمه دوم دروازه پاختاکور را برای دومین بار باز کرد تا این بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سپاهان تمام شود.

تیم فوتبال الدحیل و التعاون از ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در دقیقه ۱۰ کریم بوضیاف گل اول الدحیل را به ثمر رساند در ادامه التعاون برای رسیدن به گل تلاش کرد و در دقیقه ۲۰ توسط تاوامبا بازی را به تساوی کشاند. در دقایق ۲۵ و ۳۶ التعاون بازهم به گل رسید تا نیمه اول با نتیجه سه بر یک به نفع التعاون تمام شود.

در نیمه دوم الدحیل موفق شد به بازی برگردد و در دقایق ۵۸ و ۸۴ بازی را به تساوی بکشاند، در ادامه داور پنالتی برای این تیم گرفت که جونیور با یک ضربه دقیق دروازه التعاون را باز کرد تا این مسابقه با نتیجه چهار بر سه به نفع الدحیل تمام شود.

جدول این گروه را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 570269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.