۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
فوت دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع

رئیس شورای شهرستان اردل، گفت: سقوط از ارتفاع موجب مرگ دختری جوان شد و متاسفانه خانواده وی هنوز پیدا نشدند.

موسی طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز یک گروه گردشگری تحت عنوان «کارگران» برای گردشگری به آبشار لندی واقع در منطقه میانکوه شهرستان اردل رفتند.

وی افزود: یک دختر جوان ۲۴ ساله با نام مائده عباسی فرزند غلامحسن یا غلامحسین بر اثر لغزش هنگام حرکت در ارتفاع حدود هفت متری سقوط کرده و متأسفانه به علت مرگ مغزی فوت می‌کند.

رئیس شورای شهرستان اردل گفت: با همکاری شورای اسلامی بخش میانکوه، شورای اسلامی شهرستان اردل، شورای اسلامی روستای لندی، مردم عادی و نیروهای هلال احمر، جنازه به روستای لندی منتقل شد.

طهماسبی اضافه کرد: متأسفانه کسی از خانواده همراه این دختر جوان نبود و خودش با رضایت شخصی خودش همراه گروه گردشگری به این آبشار آمده بود لذا رضایت خانواده مشاهده نشد تا بتوان با خانواده او تماس گرفت.

وی تصریح کرد: این دختر جوان همراه گروه گردشگری کارگران بروجن آمده بود و ظاهراً بروجنی است و از تلفن همراه او کسی خبری نداشت لذا اکنون جنازه به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد تا خانواده وی پیدا شود.

رئیس شورای شهرستان اردل اظهار کرد: مسیر آبشار بسیار خطرناک است و اگر راهنمای محلی نباشد این مشکلات رخ می‌دهد. این گروه راهنما و مدیر گروه داشته اما دختر جوان برای نخستین بار به محل آمده بود و طبق گفته همراهان وی، سهل انگاری از سوی خودش بوده است.

طهماسبی گفت: حادثه حوالی ساعت ۹ یا ۱۰ صبح امروز رخ داده است که با حضور اورژانس فوت بر اثر مرگ مغزی اعلام شد.

کد خبر 570249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.