اجرای طرح تفصیلی شهر نیاز به پیگیری مستمر دارد

سرپرست شهرداری گز با بیان اینکه اجرای طرح تفصیلی شهر نیاز به پیگیری مستمر دارد، گفت: رویکرد شهرداری گز، حمایت از نیروهای پرتلاش شهرداری است تا با انگیزه بیشتری در خدمت به شهروندان فعالیت کنند.

علی براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری گز بر مبنای رقم ۳۰ میلیارد تومان بوده که به صورت صد درصد تحقق یافته است.

وی افزود: سال ۱۴۰۰ با هزینه یک میلیارد تومان، هزار و ۸۰۰ تن آسفالت خریداری و صرف ترمیم و لکه‌گیری معابر شهر گز شده است.

سرپرست شهرداری گز با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری گز بر مبنای رقم ۴۵ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری در بودجه ۱۴۰۱ تحقق بودجه و افزایش درآمد شهرداری به صورت مازاد بودجه است.

براتی با بیان اینکه پایه و اساس شهرداری توافقات ماده ۱۰۱ قانون اصلاحی است، تصریح کرد: انجام توافقات به تعامل با شهروندان نیاز دارد و موجب اجرا شدن طرح‌های مصوب و درآمدزایی برای شهرداری می‌شود.

وی شاکله هر اداره را داشتن نیروی انسانی توانمند و بالقوه دانست و ادامه داد: رویکرد شهرداری گز، حمایت از نیروهای پرتلاش شهرداری است تا با انگیزه بیشتری به شهروندان خدمت کنند.

سرپرست شهرداری گز گفت: اجرای طرح تفصیلی شهر نیاز به پیگیری مستمر دارد، چند سال است که طرح تفصیلی شهر گز در دست اقدام است اما به تصویب نرسیده است. در صورت تصویب این طرح بسیاری از مشکلات شهر حل‌وفصل شده یا به حداقل ممکن می‌رسد.

براتی با بیان اینکه شهر گز ۵۲ هکتار فضای سبز شهری و ۷.۵ هکتار کمربند سبز شهری دارد، افزود: سرانه فضای سبز برای هر شهروند گر، ۱۲ مترمربع است.

کد خبر 570201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.