پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی برای لوکاکو روی میز سران چلسی!

با توجه به اینکه لوکاکو شرایط خوبی را در چلسی پشت سر نمی‌گذارد؛ میلان ایتالیا می تواند راه فراری را ارائه دهد، اما عملیات احتمالی به دلیل هزینه هنگفت فوق ستاره بلژیکی پیچیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه مشخص شد دولت بحرین با پیشنهاد یک میلیارد و صد میلیون پوندی، به دنبال گرفتن مالکیت میلان ایتالیا است، روسونری علاقه مند به جذب روملو لوکاکو از چلسی شد. باشگاه سن سیرو می‌تواند راه فراری را ارائه دهد، اما عملیات احتمالی به دلیل هزینه هنگفت فوق ستاره بلژیکی پیچیده است.

میلان بسته به نتیجه وضعیت تصاحب فعلی خود، می‌تواند به روملو لوکاکو استراتژی خروج از کابوس چلسی را پیشنهاد دهد. این بازیکن ۲۸ ساله در سال ۲۰۲۲ گلی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان اروپا به ثمر نرسانده است و به طور فزاینده ای برای توماس توخل در استمفوردبریج به مشکل تبدیل شده است. میلان احساس می‌کند که می‌تواند فرصتی برای فرار لوکاکو از این شرایط بد در چلسی وجود داشته باشد، اما این به شرایط زیادی بستگی دارد.

میلان چگونه می‌تواند منابع مالی خرید لوکاکو را تأمین مالی کند؟

با قراردادی به مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند (۱۳۶ میلیون دلار)، با ارزش دفتری فعلی ۷۷ میلیون پوند (۱۰۰ میلیون دلار)، این هزینه برای مالکان فعلی میلان یا در واقع تقریباً هر تیمی به جز چند تیم بزرگ انگلیس غیرقابل تصور است. علاوه بر این، دستمزد ۳۲۵۰۰۰ پوندی او در هفته، بیش از تقریباً بازیکنی در هر تیم بزرگ اروپایی است. با این حال، این امیدواری وجود دارد که مالکان جدیدی که در هفته آینده به چلسی می‌آیند، ضررهای خود را کاهش دهند و برای بازیکنی که به خوبی با مدیر باشگاه کار نمی‌کند، قراردادی با نرخ پایین‌تر از بازار پیشنهاد دهند.

به همین ترتیب، مالکان باشگاه سری آ، در حال مذاکره با مدیر سرمایه گذاری مستقر در بحرین، Investcorp هستند. هر معامله‌ای ممکن است در چند هفته آینده انجام شود و این امکان را فراهم می‌کند تا استراتژی‌های جدیدی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی اعمال شود. مالکان فعلی مستقر در ایالات متحده تمایلی به تحریم نقل و انتقال بازیکنی مانند لوکاکو ندارند، اما سرمایه گذاران خاورمیانه می‌توانند به دنبال اضافه کردن یک قرارداد بزرگ تحت ساختار مناسب باشند.

به احتمال زیاد، آنها همچنان به دنبال ارزش بالا در هر معامله‌ای برای جذب لوکاکو هستند و حتی از چلسی می‌خواهند که بخشی از دستمزد او را پرداخت کند. این فصل میلان در بخش مهاجمان کمبود داشت و زلاتان ابراهیموویچ زمان بیشتری را در اتاق درمان می‌گذراند تا در زمین. در همین حال، اولیویه ژیرو، مهاجم سابق آبی‌ها، تحت فشار حفظ تیمش در رقابت قهرمانی با اینتر و ناپولی تلاش کرده است. لوکاکو همچنین برای بازگشت به اینتر با آنها در ارتباط بوده است، اما نشانه‌های اولیه به نظر می‌رسد که هدف اصلی آنها در تابستان، جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ساسولو است.

دوران حرفه‌ای لوکاکو در چلسی چقدر بد پیش می‌رود؟

لوکاکو از ابتدای فوریه تنها دو بازی لیگ را انجام داده است و در هیچ بازی اروپایی حاضر نبوده است و به طور فزاینده ای خود را نفر سوم خط حمله تیم غرب لندن می‌داند. علاوه بر این، او حمایت هواداران را از دست داد و پس از تعویض در آخرین بازی خود در شکست خانگی چهار بر دو مقابل آرسنال، برخی از بازیکنان را تشویق کرد. عدم محبوبیت او به دلیل ترکیبی از فقدان فرم گلزنی او و همچنین به دلیل یک مصاحبه جنجالی بدون مجوز با Sky Italia است که هواداران باشگاهش را در دسامبر عصبانی کرد.

این مهاجم پس از پیروزی تیمش مقابل کریستال پالاس در نیمه نهایی جام حذفی، از مصاحبه‌های توخل و کارکنان باشگاه دلسرد شده و به همین دلیل از او خواسته شد تا با رسانه‌ها صحبت کند. احساس می‌شود که برای غلبه بر آنچه که به طور فزاینده ای به یک وضعیت سمی تبدیل شده است، تغییر ضروری نیاز دارد.

کد خبر 570162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.