تمام خدمات شهری در کیف پول لتونی‌ها

جلگاوا اولین شهر در لتونی است که کارت شهر خود را برای ساکنان معرفی کرده است. این قطعه پلاستیکی ارزشمند به دارنده امکان دسترسی آسان به انواع خدمات شهری را می‌دهد و زندگی را بسیار راحت‌تر می‌کند. این هفته مسئولان شهرداری اعلام کردند که از تابستان امسال نسخه جدیدتر و ارتقایافته کارت معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهر قصد دارد کارت‌های جدید را به تدریج معرفی کند. دانش‌آموزان و دانشجویان اولین کسانی هستند که از ۱۰ می، برای آن درخواست می‌دهند زیرا کارت فعلی آنها منقضی می‌شود. از یکم اکتبر، هر ساکن دیگر نیز می‌تواند این درخواست را انجام دهد.

مقررات تدوین شده توسط شهرداری نشان می‌دهد که این کارت یک «مسترکارت» پرداخت الکترونیکی پلاستیکی با نمادهای شهر جلگاوا و طرح تأیید شده توسط یک مؤسسه مالی است که شهرداری با آن قرارداد همکاری منعقد کرده است.

تمام خدمات شهری در کیف پول لتونی‌ها

این کارت برای دریافت خدمات شهری، مزایا و کمک هزینه‌ها مانند خدمات درمانی و مستمری در نظر گرفته شده است. می‌توان از آن برای پرداخت، واریز و برداشت پول نیز استفاده کرد. این کارت همچنین به دارندگان این امکان را می‌دهد تا خدمات و مزایای ارائه شده توسط سایر ارائه دهندگان خدمات از جمله شرکت‌ها را دریافت کنند.

علاوه بر این، کارت دانش‌آموزی جلگاوا نه‌تنها وسیله‌ای برای شناسایی است، بلکه به دانش آموزان امکان می‌دهد روزانه چهار سفر رایگان در شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر داشته باشند و همچنین به امکاناتی برای تهیه غذای مدرسه دسترسی داشته باشند.

معاون مدیر اجرایی فناوری اطلاعات شهرداری جلگاوا در این رابطه گفت: "دلیل اصلی ارائه کارت‌های جدید در شهر، رعایت قانون سامانه یکپارچه اطلاعات تسهیلات و همچنین قانون شناسایی الکترونیکی افراد حقیقی است که بر اساس آن، سامانه شناسایی الکترونیکی مشمولان در کشور ایجاد شود. "

کارت شهر جلگاوا تنها یک مرحله آزمایشی قبل از اجرای وسیع‌تر این ابزار یکپارچه‌سازی خدمات در سراسر کشور است.

تمام خدمات شهری در کیف پول لتونی‌ها

کد خبر 570157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.