احضار دروازه‌بان و دعوت از ناظر مسابقه شهیدقندی یزد و مس‌نوین کرمان

دروازه بان تیم فوتبال مس نوین کرمان و ناظر مسابقه این تیم در دیدار برابر شهید قندی یزد جهت ارائه توضیحات و گزارش به حراست فدراسیون فوتبال فراخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب یکی از دیدارهای لیگ دسته‌دوم باشگاه‌های کشور و در تقابل مس‌نوین کرمان با شهیدقندی یزد تیم یزدی روی یک صحنه بسیار مشکوک و حرکت عجیب دروازه‌بان مس‌نوین به‌گل می‌رسد و این گل پس از بررسی‌هایی که در ساعات گذشته انجام شد حواشی زیادی با خود به‌دنبال آورد.

بر این اساس فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار متن زیر توضیحاتی در خصوص این بازی ارائه کرد:

با توجه به موضوعات مطرح شده و برخی تصاویر مرتبط با صحنه‌های مسابقه تیم‌های فوتبال شهیدقندی یزد و مس‌نوین کرمان در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور که شائبه‌هایی را به همراه داشته، دروازه‌بان تیم فوتبال مس نوین کرمان از سوی حراست فدراسیون فوتبال احضار شده و ناظر این مسابقه نیز به عنوان شاهد جهت ارائه توضیحات مرتبط در جلسه بررسی موضوع حضور خواهد یافت.

بر این اساس حراست فدراسیون فوتبال در جایگاه رکن ارزیابی و بررسی پس از انجام تحقیقات لازم نسبت به ارجاع موضوع به ارکان قضائی و کمیته‌های مرتبط فدراسیون اقدام خواهد کرد.
گفتنی است بر اساس مصوبات کمیته صیانت از مسابقات فدراسیون فوتبال، حراست و ارکان قضائی فدراسیون در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به احضار، بررسی، تصمیم‌گیری و برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتمالی در مسابقات باقیمانده لیگ‌های مختلف اقدام خواهند کرد.

در ادامه صحنه مشکوک گل شهیدقندی را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 570122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.