کاپیتان فولاد: دیدار فردا مانند سایر بازی‌هایمان سخت و مهم است/شانس اول صعود هستیم

ساسان انصاری گفت: کاملا سبک بازی الغرافه را می‌شناسیم و با اشتیاق فراوان به‌دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساسان انصاری در کنفرانس‌خبری پیش از بازی با الغرافه اظهار کرد: قطعاً بازی فردا مثل تمام بازی‌ها برای ما مهم و سختی است. بازی‌های برگشت سخت‌تر هستند زیرا تیم‌ها همدیگر را به خوبی آنالیز می‌کنند. ما هم آنالیز کامل و جامعی از الغرافه داریم و کادر فنی ما حریفان را خیلی خوب آنالیز می‌کند و یکی از مزیت‌های تیم ما این است که از حریفان و الغرافه آنالیز کاملی داریم و می‌دانیم چه مدل فوتبال بازی می‌کنند و به همین دلیل بازیکنان ما با شور و شوق فراوان و مسئولیت‌پذیری بالا آماده بازی فردا هستیم.

وی در ادامه افزود: می‌دانیم برای رسیدن به اینجا سختی‌های زیادی کشیده‌ایم و اکنون با شوق فراوان هستیم و با تمام توان مسئولیت و تمرکزمان به بازی فردا معطوف است. تیم اول جدول و شانس اول صعود هستیم اما می‌دانیم در فوتبال، شرایط ممکن است در هر لحظه تغییر کند و با این دید به بازی فردا می‌رویم و تلاش خواهیم کرد.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ایران تصریح کرد: می‌دانیم کار سخت است اما همیشه کارهای سخت را با قدرت انجام داده‌ایم. از شرایط و اینجا بودنمان لذت می‌بریم و سعی می‌کنیم با قدرت فراوان فردا بازی کنیم و تمام وظایف تاکتیکی که کادر فنی از ما خواسته است را اجرا کنیم و به هدف‌مان برسیم.

انصاری گفت: در بازی دور رفت با الغرافه تیم برتر میدان بودیم و شرایط به صورتی بود که می‌توانستیم برنده باشیم اما از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و به حقمان نرسیدیم اما اکنون کادر فنی آنالیز خوبی از حریف دارد و ما هم فردا به شیوه‌های مختلف بازی می‌کنیم تا به گل و هدف‌مان برسیم.

کد خبر 570105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.