تکمیل ۶ مدرسه در برخوار تا پایان مهر ۱۴۰۱

استاندار اصفهان گفت: در جلساتی که امروز در شهرستان برخوار تشکیل شد، تکمیل شش مدرسه تا مهرماه ۱۴۰۱و تامین اعتبار برای چهار مدرسه دیگر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رضا مرتضوی در نشست خبری پس از شورای اداری شهرستان برخوار اظهار کرد: امروز در غالب ششمین سفر شهرستانی به برخوار و میمه آمدیم و به لطف خدا توفیق شد که خدمت عزیزان در شهرک صنعتی دولت‌آباد رسیدیم و یک بازدید از مجموعه‌های صنعتی این منطقه داشتیم همچنین بازدیدی از امامزاده ابراهیم داشتیم، جلسه‌ی شورای اداری نیز با موضوع ویژه شهرستان برخوار در همین شهرستان برگزار شد که مصوباتی راجع به ساماندهی مناطق صنعتی و موارد دیگر شکل گرفت علاوه بر آن جلسه‌ای در غالب ملاقات مردمی خدمت عزیزان این شهرستان از جمله کشاورزان بزرگوار بودیم.

استاندار اصفهان در ادامه تصریح کرد: طی این جلسات تعداد قابل توجهی ملاقات مردمی انجام شد، بنده با نماینده کشاورزان و نماینده شهرستان نیز جلسه‌ای داشتم و مقرر شد مساعدت‌هایی انجام شود، در جلسه شورای اداری استان نیز مختص شهرستان برخوار مسائل مختلفی که از شهرستان گردآوری شده بود در جلسه مطرح شد و مصوباتی نیز به همراه داشت.

مرتضوی افزود: در این جلسه مطرح شد که بحث تکمیل منبع آب شرب شکرآباد تأمین اعتبار شود همچنین تکمیل آسایشگاه مرکزی برخوار نیز از مصوبات این جلسه بود علاوه برآن تکمیل شش مدرسه تا مهرماه ۱۴۰۱ نیز دوستان متعهد شدند که انجام شود و تأمین اعتبار چهار مدرسه دیگر نیز تا پایان آبان صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در مورد راه‌های ارتباطی موجود در شهرستان برای زیرگذر جاده امین‌آباد اصفهان تصمیم گیری شد و منطقه حادثه‌خیزی در کمشچه نیز مورد بررسی قرار گرفت‌علاوه بر آن اتصال دسترسی به بزرگراه شرق اصفهان نیز پیگیری شد تا در پایان خرداد ماه نسبت به آن اهتمام ورزیده شود و به بهره برداری برسد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: تکمیل بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابه شهرستان برخوار با اهتمام نماینده شهرستان پیگیری شد تا تأمین اعتبار شود .۳۲ نفر از مردم شهرستان که در قالب ملاقات‌های مردمی ثبت‌نام کرده بودند نیز در جلسات بعدازظهر توسط معاونین و مجموعه استانداری مورد ملاقات قرار گرفتند و به مسائل آن‌ها رسیدگی شد.

وی در پایان گفت: برای بررسی تعدادی از پروژه‌ها که در جلسه شورای اداری توسط امام جمعه و نماینده شهرستان مطرح شد اما پیش از این مطرح نشده بود در هفته‌های آینده یک جلسه مشترک تشکیل خواهد شد و رسیدگی لازم اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 570101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.