جلوگیری از مهاجرت به شهرها با افزایش خدمات در روستاها

فرماندار بویین میاندشت گفت: با احصای مشکلات و افزایش خدمات در روستاها می‌توان از مهاجرت به شهرها جلوگیری و شاخصه‌های توسعه شهرستان را ارتقا داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضاعلی معصومی امروز _پنجشنبه، یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱_ در حاشیه نشست صمیمی با مردم روستاهای ازناوله، زرنه، قائم‌آباد و هزارجریب از توابع بخش مرکزی بویین میاندشت با بیان اینکه خدمت‌رسانی به روستاها در اولویت قرار می‌گیرد؛ اظهار کرد: با احصای مشکلات و افزایش خدمات در روستاها می‌توان از مهاجرت به شهرها جلوگیری، و شاخصه‌های توسعه شهرستان را ارتقا داد.

وی تأکید کرد: مشکلات روستاهای شهرستان یک بار دیگر بررسی و بازنگری شود تا بتوانیم مطابق با توان بودجه دولت و کمک بخش خصوصی با الویت بندی رفع شود.

فرماندار بویین میاندشت از اجرای طرح سفیران جهادی همزمان با ماه مبارک رمضان در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: در این طرح؛ چهارشنبه هر هفته در روستاها و محلات مختلف مرکز شهرستان حضور و از نزدیک در جریان روند مشکلات شهروندان و اهالی روستاها قرار می‌گیریم.

معصومی گفت: حضور مسئولین در میان مردم و شنیدن مشکلات آنان هم موجب آرامش روانی مردم می‌شود و مدیران نیز از دغدغه مردم اطلاع پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: از عمده مشکلات این روستاها، کمبود منابع آب در حوزه کشاورزی، ایجاد بندهای خاکی به منظور ذخیره و جلوگیری از هدر رفتن آب، تقویت آنتن دهی و اینترنت روستاها، فرسودگی خانه‌های بهداشت، زمین و مسکن و ایجاد فضای ورزشی برای جوانان است.

کد خبر 570084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.