واکنش رونالدو به حمایت هواداران لیورپول+عکس

رونالدو و خانواده اش پس از حمایت هواداران لیورپول بخاطر از دست دادن دخترش، با انتشار پیام هایی در فضای مجازی، از آن ها تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو شب پیش، سه شنبه سی‌ام فروردین ماه، منچستر یونایتد از هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال انگلیس میزبان لیورپول بود، اما درست قبل از شروع بازی خبر شوکه کننده‌ای مخابره شد. قبل از بازی خبر رسید که یکی از فرزندان دوقلوی کریس رونالدو فوت کرده است، این درحالی است که آن یک بچه سالم است. درواقع فوق ستاره پرتغالی پسرش را از دست داد اما دخترش سالم است. با توجه به این خبر تلخ، هواداران لیورپول و منچستر با هم متحد شدند و رأس دقیقه ۷ کریس را تشویق کردند که بازخورد زیادی هم داشت.

حالا کریستیانو رونالدو، فوق ستاره منچستریونایتد، از هواداران لیورپول که در نمایش عمومی حمایت از خانواده او در جریان بازی لیگ برتر در آن فیلد شرکت کردند، تشکر کرد و این بازیکن پرتغالی همچنان با مرگ پسرش کنار می‌آید. این مرد ۳۷ ساله روز دوشنبه گذشته، فاش کرد که پس از دیدن همسرش جورجینا رودریگز که دوقلو به دنیا آورد، پسر تازه متولد شده‌اش متأسفانه درگذشت. او سفر روز سه‌شنبه یونایتد به مرسی ساید را از دست داد و از مطبوعات و هوادارانش خواست که به او و خانواده‌اش فرصت بدهند تا در آرامش به غمگینی خود بپردازند، اما از کسانی که در دقیقه هفتم آن مسابقه تشویق کردند، و شعار "You'll Never Walk Alone" (تو هرگز تنها قدم نخواهی زد) سر دادند تشکر کرد.

رونالدو به هواداران لیورپول چه گفته است؟

رونالدو پس از دیدن این ادای احترام، در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد و نوشت: "یک دنیا… یک ورزش… یک خانواده جهانی… ممنون، آن فیلد.
من و خانواده ام هرگز این لحظه احترام و شفقت را فراموش نخواهیم کرد.

رونالدو به حمایت هواداران لیورپول بخاطر از دست دادن دخترش واکنش نشان داد!

خانواده رونالدو چه گفته‌اند؟

خواهر رونالدو، الما، پستی را منتشر کرده است و نوشته؛ "از شما لیورپولی‌ها برای این حرکت متشکرم. ما هرگز کاری که امروز انجام دادید را فراموش نخواهیم کرد.»
خواهر و برادر کاتیا اضافه کرد که این حرکت بسیار فراتر از فوتبال است، در حالی که مادر رونالدو، دولورس آویرو هم نقل قولی ارسال کرد. او نوشت: «با تمام دل خود به خداوند توکل کن و بر عقل خود تکیه مکن. "در تمام راه خود او را بشناسید و او راههای شما را هدایت خواهد کرد."

منچستریونایتد قبل از بازی با لیورپول چه گفت؟

یونایتد قبل از بازی با لیورپول، در دیداری که با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد، در بیانیه‌ای در سایت رسمی باشگاه اعلام کرد: در دقیقه هفتم بازی برای ادای احترام به پرتغالی، یک دقیقه تشویق هواداران برگزار می‌شود. مهاجم و شریکش جورجینا روز دوشنبه خبر از دست دادن نوزاد پسر تازه متولد شده خود را دادند.

پیام‌های حمایتی از سراسر جهان فوتبال به طور مداوم در رسانه‌های اجتماعی سرازیر می‌شود و افکار همه در حال حاضر با خانواده رونالدو است. در حالی که یونایتد و لیورپول بزرگترین رقابت فوتبال انگلیس را با هم دارند، احترامی عمیق بین دو باشگاه وجود دارد و این موضوع با تشویق‌های دقیقه‌ای که در ابتدا توسط هواداران تیم مرسی ساید پیشنهاد شد، برجسته می‌شود.

کد خبر 570083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.