تمهیدات ویژه پلیس راه استان اصفهان برای شب‌های قدر

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از تمهیدات ویژه پلیس در شب‌های قدر به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش وتسهیل در امر عبورومرور در مسیرهای منتهی به اماکن متبرکه برون‌شهری و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار در این مسیرها، خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ایام پر فضیلت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: طبق برنامه هر ساله در شب‌های قدر و به ویژه شب شهادت امیرالمومنین (ع)، تعداد زیادی از شهروندان برای شرکت در مراسم مخصوص این شب‌ها به اماکن متبرکه برون‌شهری مراجعه می‌کنند.

وی افزود: پلیس راه استان اصفهان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور اماکن متبرکه برون‌شهری و پیشگیری از تصادفات و حوادث ناگوار در این مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارکنان پلیس راه استان در کنار روزه‌داران حضور دارند، از برخورد با خودروهای حادثه‌ساز خبر داد و تصریح کرد: در این شب‌ها از خودروهای کاملاً نامحسوس که در سطح راه‌های استان در حال گشت‌زنی هستند استفاده خواهد شد تا رانندگان متخلف شناسایی شوند و برخوردهای لازم با این رانندگان صورت گیرد.

زارع خاطرنشان کرد: رانندگان از پارک کردن خودروها در حاشیه راه‌ها به علت خطرات ناشی از آن خودداری کنند و ضمن پارک خودروی خود در پارکینگ‌های تعیین شده با عوامل پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 570051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.