ماجرای نماز جماعت حاج قاسم در خانه شهید شیروانیان

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان(عج) همراه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از اعضای شورای فرماندهی با خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ پاسدار کوروش بیگی در دیدار خانواده شهید مدافع حرم ابوالفضل شیروانیان با بیان خاطراتی از مجاهدت‌های این شهید اظهار کرد: شهدای مدافع حرم قدم بزرگی در تأمین امنیت ملی برداشتند.

وی افزود: شهید شیروانیان در مأموریت‌ها با روحیه جهادی وارد عمل می‌شد و امروز هم‌رزمان او در نقاط مختلف مرزی در راستای امنیت پایدار تلاش چشم‌گیری دارند و خوشحال هستیم که از شمال‌غرب تا جنوب‌شرق در خصوص عمران و آبادانی مرزها و محرومیت زدایی با وجود رزمندگان متخصص و متعهد نقشی بی‌بدیل ایفا کرده‌ایم.

فرمانده گروه مهندسی رزمی ۴۰ صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: هر چند که یادگاران دفاع مقدس دیگر در یگان شاغل نیستند، ولی روح ایثار و شهادت در رزمندگان سنگرساز بی‌سنگر قابل مشاهده است که شهید ابوالفضل نمونه بارزی از این رزمندگان بود.

سردار شیروانیان، پدر شهید نیز ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این دیدار به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت. وی با اشاره به حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل خود بعد از شهادت ابوالفضل، گفت: در ایامی که داغدار پسرم بودیم، حضور سردار دل‌ها چنان آرامشی به ما داد که قابل تصور نیست‌.

پدر شهید در ادامه به ماجرای برگزاری نماز جماعت در منزل خود با حضور شهید سلیمانی اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، شهید ابوالفضل شیروانیان، در بیست‌وسوم آذرماه ۱۳۹۲ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید یک پسر به یادگار مانده است.

کد خبر 569967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.