پرداخت‌های تیم بسکتبال به‌موقع انجام شده/تلاش می‌کنیم در بازی با پرسپولیس هواداران باشند

«جلسات متعددی با کارخانه و پیمانکاری که کارهای گیت‌ها را انجام می‌دهد، برگزار کردیم و در ادامه نیز جلساتی درخصوص اتصال به سامانه امید داریم تا بازی برابر پرسپولیس با حضور هواداران باشد.»

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال جوانان ذوب‌آهن با سرمربیگری «اردلان سرتیپی» قهرمان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان شد. از سوی دیگر تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه بعد از اردو ۱۰ روزه‌ای که در اصفهان داشت، در یک بازی دوستانه مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفت و این تیم روزهای آتی برای یک اردوی دیگر وارد تهران می‌شود تا آمادگی لازم برای رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند. تیم بسکتبال ذوب‌آهن با موفقیت، تمام مراحل لیگ برتر بسکتبال را به پایان رساند که قرار است در فینال مقابل شهرداری گرگان صف‌آرایی کند. بلندقامتان ذوب‌آهن اگر بتوانند این مرحله را نیز با موفقیت پشت سر بگذارند، عنوان قهرمانی را کسب خواهند کرد.

خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم‌های ذوب‌آهن با «علیرضا احسانی» مدیرعامل این باشگاه داشته است که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا راجع به عملکرد و قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان ذوب‌آهن بگویید. در رده‌های پایه تیم ذوب‌آهن شرایط خوبی دارد

این قهرمانی را به همه هواداران، کادر فنی و بازیکنان زحمت‌کش ذوب‌آهن که نشان دادند کیفیت بالایی دارند، تبریک می‌گویم. امیدوارم این کیفیت حفظ شود و روزی این بازیکنان در تیم بزرگسالان بازی کنند. مسابقات امسال لیگ نوجوانان سطح بالایی داشت، تیم ما نیز مقابل تیم‌های خوبی از جمله سپاهان قرار گرفت که آن‌ها را حذف کرد و به فینال رسید؛ ذوب‌آهن در این مرحله عملکرد خوبی داشت و قهرمانی به دست آمد.

ذوب‌آهن یکی از باشگاه‌هایی است که در رده‌های پایه و رشته‌های مختلف تیم‌داری می‌کند، آیا قهرمانی‌هایی که در این رده به دست می‌آید باعث انگیزه بیشتر مدیران برای تیم‌داری می‌شود؟

بله، این یک انگیزه برای سرمربی تیم بزرگسالان است که بازیکنان رده پایه را ببیند و از آن‌ها در تیم اصلی استفاده کند. مهدی تارتار و کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن از نزدیک شاهد فینال بودند و بازیکنان را رصد کردند. امیدوارم با فعالیتی که باشگاه انجام می‌دهد، باعث رشد این جوانان شویم.

یکی از اتفاقاتی که در فوتبال اصفهان رخ می‌دهد این است که بازیکن را پرورش می‌دهند، اما وقتی به لیگ برتر می‌رسد و می‌توانند در تیم بزرگسالان بازی کنند، رها می‌شود و به تیم‌های رقیب می‌پیوندد، باشگاه ذوب‌آهن تصمیم دارد از این بازیکنان جوان وقتی به رده بزرگسالان هم می‌رسند حمایت کند؟

با بازیکنانی که قابلیت رشد و استعداد دارند و می‌توانند در آینده به تیم بزرگسالان کمک کنند، قراردادهای بلندمدت می‌بندیم و آن‌ها را آموزش می‌دهیم تا به مرور زمان به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

شرایط تیم فوتبال بزرگسالان ذوب‌آهن چگونه است، بازی دوستانه برای این تیم تدارک دیدید؟

روز گذشته تمرینات ۱۰ روزه‌ای که در اصفهان داشتیم به پایان رسید و بازیکنان یک بازی دوستانه با صنعت نفت انجام می‌دهند و مجدداً به مدت ۱۰ روز در تهران اردو می‌زنیم.

آیا باشگاه ذوب‌آهن برای حضور هواداران خود در ورزشگاه اقدامی انجام داده است؟

جلسات متعددی با کارخانه و پیمانکاری که کارهای گیت ها را انجام می‌دهد، برگزار کردیم و در ادامه هم جلساتی در خصوص وصل شدن به سامانه امید داریم تا بازی برابر پرسپولیس با حضور هواداران باشد.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن بدون بازیکن خارجی و مشکلاتی که وجود داشت تا فینال پیش رفت، آیا پاداشی برای آن‌ها در نظر گرفتید؟

بعد از پیروزی در هر مرحله به آن‌ها پاداش دادیم و سعی کردیم پرداخت‌ها به موقع انجام شود. پاداش در سه مرحله پرداخت شد و اگر این تیم در فینال قهرمان شد، یک پاداش ویژه با نظر مدیرعامل کارخانه و هیئت مدیره باشگاه برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

فینال لیگ برتر بسکتبال در سالن آزادی برگزاری می‌شود و گرگان در این سالن تمرینات متعددی انجام داده و به شرایط زمین آشنا است، اما بازیکنان ذوب‌آهن به شرایط این سالن آشنایی کامل ندارند که همین موضوع باعث مصدومیت برخی از بازیکنان شده؛ آیا قبل از بازی فینال تمرینی را برای تیم خود در سالن آزادی در نظر گرفته‌اید؟

خیر. بازیکنان ما تا قبل از رسیدن به فینال حداقل ۳۰ بازی در این سالن انجام دادند و معمولاً دو روز قبل از هر مسابقه تیم اعزام می‌شود، چند نفر از بازیکنان ملی‌پوش هستند و با سالن آزادی آشنایی لازم را دارند، برای تمرین در تهران مربی باید درخواست دهد و هر موقع این درخواست را داشتند عملی شده که ما هم با این موضوع مشکلی نداریم.

گفت‌وگو از: کیمیا گلپیرا_خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 569951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.