هوای اصفهان ناسالم است/همه ایستگاه‌ها در وضعیت قرمز و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _ پنجشنبه یکم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹‌صبح با قرارگرفتن روی شاخص۱۴۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _پنجشنبه یکم اردیبهشت‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۲، انقلاب با شاخص ۱۶۷، باهنر با شاخص ۱۵۴، خرازی با شاخص ۱۶۴، رودکی با شاخص ۱۵۱، فرشادی با شاخص ۱۵۲ و فیض با شاخص ۱۶۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان اکنون در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۲۴، جی با شاخص ۱۴۴، رهنان با شاخص ۱۲۴، کاوه با شاخص ۱۳۰، میرزاطاهر با شاخص ۱۱۶ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۳۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر، مبارکه و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۲۱ و مبارکه با قرار گرفتن بر روی عدد ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) و ایستگاه سجزی با شاخص ۱۶۰ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 569946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.