گلایه شهروندان چادگان از نبود تاکسی در شهر+پاسخ مسئولان

شهروندان چادگان از نبود تاکسی درون‌شهری به‌خصوص در مسیرهای پرتردد شهر، گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمل‌ونقل از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌دهی شهرداری در شهرها محسوب می‌شود؛ اما شهر چادگان در توسعه و پیشرفت حمل‌نقل حتی از برخی شهرهای تازه‌تأسیس نیز عقب‌مانده‌تر است. این شهر از حداقل امکانات، یعنی تاکسی درون‌شهری محروم بوده و نبود تاکسی، مشکلات زیادی را برای عبورومرور شهروندان ایجاد کرده است.

مسیر بیمارستان بوعلی چادگان، تاکسی خطی ندارد و پیاده رفتن در این مسیر برای ساکنان شهر دشوار است؛ از طرفی استفاده شهروندان از آژانس هزینه زیادی برای آنان دارد. برخی شهروندان چادگان از نبود تاکسی خطی و نابسامانی حوزه حمل‌ونقل در مسیرهای پرتردد شهر از جمله بیمارستان بوعلی در تماس با خبرگزاری ایمنا انتقاد کرده‌اند. آنان می‌گویند خواهان رسیدگی و بهبود وضعیت حمل‌ونقل شهر شده‌اند؛ اما تاکنون اقدامی برای رفع این معضل انجام نشده است.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخگویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

اهتمام شهرداری برای راه‌اندازی تاکسی درون‌شهری

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایمنا، محمد عرب‌چادگانی، شهردار چادگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نبود تاکسی درون‌شهری، اظهار کرد: شهر چادگان تاکسی درون‌شهری ندارد، جای خالی آن در محلات پر تردد شهر حس می‌شود و حمل‌ونقل بهینه از دغدغه‌های شهروندان است.

وی با اشاره به اهتمام اعضای شورای شهر و شهرداری برای اجرای تاکسی درون‌شهری، افزود: موضوع نبود تاکسی را شورای ششم شهر در شورای ترافیک شهرستان مطرح و تاکید کرد با توجه به گسترش شهر و ایجاد محلات جدید باید مشکل رفع شود.

شهردار چادگان خاطرنشان کرد: شهرداری در سال جاری و به منظور راه‌اندازی تاکسی درون‌شهری با درنظرگرفتن امتیازات ویژه، در دو نوبت اطلاع‌رسانی کرد تا متقاضیان اقدام کنند.

عرب‌چادگانی با بیان اینکه شهر چادگان پایانه مسافربری ندارد، گفت: شهرداری در تلاش است با اجرای این طرح، مشکل تاکسی درون شهری و برون شهری رفع شود. شهرداری نقاطی را برای ایجاد پایانه به شورای ترافیک معرفی کرده و پس از موافقت راه و شهرسازی با یکی از این نقاط، عملیات اجرای پروژه آغاز می‌شود.

کد خبر 569916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.