رضا کمالی مقدم رییس هیات کبدی استان شد

رضا کمالی مقدم به عنوان رییس هیات ورزش کبدی استان اصفهان در چهار سال آینده انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز - چهارشنبه سی و یکم فروردین ماه- مجمع انتخاباتی رئیس هیأت کبدی استان اصفهان از ساعت ۱۷:۳۰ با حضور محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها، نماینده باشگاه‌ها و جمعی از ورزشکاران و مربیان در سرای ورزشکاران تختی پی‌گیری شد رئیس فدراسیون کبدی با تفویض اختیارات خود به طباطبایی در این مجمع انتخاباتی حضور نیافت. در پایان رضا کمالی مقدم به عنوان رئیس هیأت در چهار سال آینده انتخاب شد.

این انتخابات با کاندیدایی سید احمد حجازی و رضا کمالی مقدم و ۱۹ رأی مأخوذه پی‌گیری شد، سید احمد حجازی با عدم حضور در مجمع از کاندیدایی انصراف داد. در پایان رضا کمالی مقدم با کسب ۱۷ رأی و ۲ رأی سفید به عنوان رئیس هیأت ورزش کبدی استان اصفهان انتخاب شد.

لازم به ذکر است در ادامه انتخابات هیأت رئیسه هیأت کبدی استان برگزار شد که ملیحه بختی با ۱۹ رأی به عنوان نایب رئیس، محمدرضا دیلمی ۱۸ رأی به عنوان خزانه دار، محمد طغیانی با ۱۷ رأی به عنوان خبره ورزشی، صادق کرمی با ۱۸ رأی به عنوان هیأت رئیسه آقا، صفیه آزادی فرد با ۱۷ رأی رأی به عنوان هیأت رئیسه خانم برای ۴ سال آینده انتخاب شدند.

کد خبر 569878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.