منطقه ۲ به نقطه برخوردار شهر تبدیل می‌شود

شهردار اصفهان گفت: منطقه دو شهرداری ظرفیت‌ بسیار خوبی برای کلانشهر اصفهان است، لذا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات لازم برای برخوردار شدن این منطقه را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در آئین جز خوانی قرآن کریم که با حضور اهالی منطقه دو شهرداری در مجموعه ورزشی زمرد برگزار شد، اظهار کرد: کسی که زندگی خود را در دوران نوجوانی و جوانی با جهاد آغاز کرده است، در آینده و پیری در لباس یک مجاهد از دنیا می‌رود.

وی با بیان اینکه جهاد هیچ وقت تمام نمی‌شود، بلکه بر اساس مقتضیات زمان شکل آن تغییر می‌کند، افزود: اگر در دوران جنگ، جهاد نظامی داشتیم، اکنون در حال جهاد فرهنگی و اجتماعی هستیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: نسبت به معضلات منطقه دو اطلاع کافی داریم، لذا با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اقدامات لازم برای برخوردار شدن منطقه را انجام می‌دهیم؛ البته بخش مهمی از مشکلات تشریفات قانونی و اجتناب‌ناپذیر است، اما قطعاً با وجود شهردار فعال این منطقه، در آینده اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

وی گفت: منطقه دو شهرداری دارای شهروندانی دغدغه‌مند و از خود گذشته است، چنانکه برای ارتقای منطقه خود به میدان عمل آمده‌اند و بار جامعه را با روحیه جهادی خود به دوش می‌کشند تا روح امید در محلات این منطقه دمیده شود.

منطقه ۲ به مسیر توسعه نزدیک می‌شود

رسول میرباقری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این محفل قرآنی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت شهروندان منطقه دو شهرداری، گفت: جای بسی امیدواری است که می‌بینیم مردم این منطقه دغدغه جوانان محل را دارند و ما امیدواریم اتفاقات خوبی با کمک جوانان این منطقه رقم بخورد.

وی با بیان اینکه با تدابیر شهردار منطقه و اجرای چند طرح، منطقه دو اصفهان به یکی از مناطق قوی و برخوردار تبدیل می‌شود، تصریح کرد: پیگیر پهنه‌های مشکل‌ساز و مصوبات لازم برای رفع موانع و ایجاد پیشرفت‌های در منطقه هستیم.

تلاش برای رفع معضل موزائیک‌سازان

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه دو شهرداری جزو مناطقی است که ظرفیت برخوردار بودن را دارد، اما بر اثر بی‌توجهی در سال‌های گذشته نتوانسته مسیر توسعه را به خوبی طی کند.

وی با بیان اینکه به‌زودی منطقه دو به مسیر توسعه نزدیک می‌شود، افزود: این منطقه فرصت‌های بسیار خوبی هم برای توسعه اشتغال و هم توسعه شهری و ساخت و ساز دارد که در این زمینه تدابیر لازم برای استقبال از سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: درصد هستیم با تدابیر و همکاری بین دستگاهی مشکلات قانونی و معضل موزائیک‌سازان منطقه را نیز برطرف کنیم.

به گزارش ایمنا، در حاشیه این محفل قرآنی، تواشیح و سرودهای مذهبی اجرا شد.

کد خبر 569859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.