ویژه برنامه «شب‌های قدر» در تخت فولاد اصفهان

مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد چندین ویژه‌برنامه را به مناسبت «شب‌های قدر» در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است که در این ایام، در تکایا و بخش‌های مختلف این آرامستان تاریخی برگزار می‌شود.

هادی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ایام شب‌های قدر به سنت هرساله در تکایای تخت فولاد اصفهان مانند تکیه صاحب روضات، آیت الله خوانساری، بروجردی، گلزار شهدا، تکیه مادر شاهزاده، حسینیه همدانیان، مسجدالحسینی، تکیه کازرونی، تکیه آیت الله خوانساری، مسجدرکن الملک و مقبره بابا رکن الدین میزبان شب‌زنده‌داران شب‌های قدر هستیم.

وی افزود: برنامه معنوی شب‌های قدر در تخت فولاد از ساعت ۲۳ آغاز می‌شود و هیئت‌های مختلف اصفهان در این تکیه‌ها به شب‌زنده‌داری و اجرای برنامه می‌پردازند. همچنین برنامه دورهمی های خانوادگی از دیگر برنامه‌های مجموعه فرهنگی تخت فولاد است که در ایام باقی‌مانده از ماه مبارک رمضان در باغ طوبی اجرا می‌شود.

مسئول اداره ارتباطات تخت فولاد اصفهان گفت: همچنین برنامه «رمضانگرد»،از ویژه‌برنامه‌های این سازمان در شب‌های باقیمانده ماه مبارک به برگزاری تورهای گردشگری برای ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف می‌پردازد. برنامه «بهشت اجابت» نیز از ویژه‌برنامه‌های این سازمان است که سحرها از باغ طوبی از شبکه اصفهان در حال پخش است.

وی در پایان گفت: امسال ویژه‌برنامه چله‌خانه‌ها را نیز داریم که روزه‌داران می‌توانند حدود ۲۰ دقیقه از عبادت فردی در دو چله‌خانه تخت فولاد بهره ببرند و شهروندان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۰۱۱۳۵۵ تماس بگیرند.

کد خبر 569811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.