بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱

آیا می‌دانستید که حدود ۹ درصد از درآمد اصلی بسیاری از پروژه‌های ساختمانی به دلیل مدیریت ناکارآمد قرارداد از بین می‌رود؟ وجود مدیریت قرارداد به جلوگیری از عدم دقت و عدم انطباق کمک می‌کند و تضمین می‌کند که تأمین کنندگان و صاحبان مجوز شما به قرارداد و شرایط پرداخت شما پایبند هستند.

مقدمه

در واقع در ساختمان سازی کاشت میلگرد به منظور افزایش استحکام بتن انجام می‌شود این امر نیاز به مدیریت پیمان و محاسبات مهندسی دقیق دارد، لذا شما می‌توانید به منظور آشنایی بیشتر با درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ به سایت آرین تیس که ارائه دهنده خدمات مؤثر در این حوزه است مراجعه کنید و اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهید.

دلایل افزایش درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱

در اینجا چندین دلیل وجود دارد که چرا باید امروزه سرمایه گذاری خود را در مدیریت قرارداد افزایش دهید:

  1. قراردادها اساس کسب و کار شما را فراهم می‌کنند

از فروشندگان شخص ثالث گرفته تا شرکا و کارمندان، همه می‌دانند که اهمیت سازمان به قراردادها متکی است. قراردادها و توافقات بر حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد از عملیات تجاری حاکم هستند و این امر آنها را برای اجرای روان اکثر عملکردهای تجاری ضروری می‌کند. بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ تضمین می‌کند که شما و تیم داخلی تان توافق‌های خود را فراموش نکنید. اگر شما یا کارمندانتان از شرایط قراردادهایتان اطلاعی نداشته باشید، چگونه می‌توانید مطمئن شوید که به مزایا و تعهدات موجود در آن پایبند هستید؟ فقدان دانش می‌تواند منجر به برنامه ریزی ضعیف، سو تفاهم‌های غیر ضروری، مهلت‌های از دست رفته و هزینه‌های غیر ضروری شود.

  1. مدیریت ناکارآمد قرارداد باعث اتلاف وقت و پول می‌شود

تنظیم و نگهداری قراردادها پرهزینه است. با توجه به تجارت جهانی و پیمانکاری، هزینه متوسط مدیریت یک قرارداد ساده متغیر است و قراردادهای پیچیده‌تر هزینه بالاتری را شامل می‌شوند. افزایش درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ شما را قادر می‌سازد رویکرد خود را برای مدیریت قراردادهای موجود و ایجاد قراردادهای جدید بررسی کنید. این امر به کنترل هزینه‌ها، نظارت بر پرداخت‌ها و درآمد، بهبود بهره وری و کاهش خطا کمک می‌کند.

  1. ریسک تجاری و عدم رعایت جریمه‌های مالی بسیار زیاد است که نمی‌توان نادیده گرفت

عدم تحقق منافع مالی قراردادهای شما به جریان‌های درآمدی بالقوه آسیب می‌زند، در حالی که عدم پایبندی به شرایط آنها ممکن است منجر به از دست دادن قدرت چانه زنی و آسیب به شهرت تجاری شود. تحقیقات نشان می‌دهد که شیوه‌های ضعیف حاکمیت قرارداد می‌تواند منجر به زیان‌هایی تا ۴۰ درصد از ارزش قرارداد شود. مدیریت قرارداد با شناسایی سریع بندها یا مهلت‌هایی که ممکن است بر ارزش قرارداد تأثیر بگذارد، به کاهش این خطرات کمک می‌کند.

  1. دانش قدرت در مذاکره است

در بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ باید گفت که یکسان سازی قراردادها و توافقات همچنین به شما کمک می‌کند تا در مذاکرات آینده در موقعیت قوی‌تری قرار بگیرید. مدیریت قرارداد پتانسیل تسریع چرخه‌های مذاکره را تا ۵۰ درصد، کاهش پرداخت‌های اشتباه به میزان ۷۵ تا ۹۰ درصد و کاهش هزینه‌های عملیاتی و پردازش مربوط به مدیریت قرارداد را به میزان ۱۰ تا ۳۰ درصد ارائه می‌دهد. به منظور آشنایی بیشتر با درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ به سایت آرین تیس بهتر است مراجعه کنید.

بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱

نکات قابل توجه در بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱

در حالی که متمرکز کردن قراردادها اولین گام حیاتی است، ترجمه و بومی سازی قراردادها نیز نقش مهمی برای هر تجارت جهانی دارد. اگر قراردادی به زبانی ذخیره شود که تیم مسئول اجرایی یا مدیریت آن را درک نکند، مسائل مربوط به هزینه و ریسک که در بالا ذکر شد همچنان اعمال خواهند شد. ایجاد یک فرآیند حاکمیتی قوی یا اجرای یک فناوری مدیریت قرارداد جدید در اینجا کاربرد چندانی نخواهد داشت. حتی تفاوت‌های جزئی در قالب بندی بین حوزه‌های قضائی می‌تواند بر توانایی یک کسب وکار برای اجرا یا پایبندی به شرایط قرارداد یا رویدادهای کلیدی، مانند تمدید خودکار یا افزایش نرخ تأثیر بگذارد. تعهدات و حقوق قراردادی نیز در صورت وارد شدن به زبان اصلی یا ترجمه ضعیف در وهله اول، می‌توانند به راحتی در ترجمه نادیده گرفته شوند یا از بین بروند. خبر خوب این است که به راحتی می‌توان فرآیندهای ترجمه قوی را در بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ گنجاند.

  • تیم‌های تدارکاتی

همانطور که تیم‌های تدارکات برای یافتن و ایجاد روابط جدید با فروشندگان و تأمین کنندگان کار می‌کنند، کار مذاکره در مورد شرایط و ضوابط یک قرارداد را هم انجام می‌دهند. یک سیستم نرم افزاری مدیریت قرارداد، سرعت و سهولت ایجاد قرارداد را با اجازه دادن به تصحیح مبتنی بر ابر، تجزیه و تحلیل انطباق و الگوهای بند افزایش می‌دهد. درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ در یک سیستم نرم افزار مدیریت قرارداد به تیم‌های تدارکات بینش بیشتری در مورد کارایی یک قرارداد می‌دهد، بنابراین این تیم‌ها می‌توانند ارزیابی‌های بهتری در مورد روابط تجاری داشته باشند.

  • ادارات حقوقی

تیم‌های حقوقی شاید با بیشترین تقاضا در میان بخش‌هایی که قرارداد را لمس می‌کنند روبرو هستند. نرم افزار مدیریت قرارداد به کاهش ریسک و اطمینان از انطباق با سهولت در آوردن قرارداد به پلتفرم و یافتن سریع بندهای مشکل احتمالی کمک می‌کند. این نرم افزار می‌تواند تمام قراردادها را در سراسر تجارت تجزیه و تحلیل کند تا گزارش‌های تجزیه و تحلیل ریسک، ردیابی انطباق و موارد دیگر را تولید کند. تیم‌های حقوقی همچنین به کتابخانه ای از بندهای از پیش تأیید شده و سایر ابزارهایی که روند مونتاژ و ارسال اسناد را ساده می‌کند، دسترسی پیدا می‌کنند.

  • بخش‌های مالی

تیم‌های مالی با داده‌های زیادی سروکار دارند که تجزیه و تحلیل بینش‌های معنادار توسط آنان دشوار است. یک سیستم نرم افزاری مدیریت قرارداد، یافتن درآمدهای پرداخت نشده و شناسایی خدماتی که عملکرد ضعیفی دارند را آسان می‌کند. با متصل نگه داشتن قرارداد به گردش کار خود، از هزینه‌های مهلت‌های از دست رفته و شرایط برآورده نشده جلوگیری می‌کنید. یک سیستم مدیریت قرارداد به شما امکان می‌دهد ضمیمه‌ها و فسخ ها را در زمان واقعی ایجاد کنید و در عین حال مطمئن شوید که همه طرف‌ها از جدیدترین نسخه‌های قرارداد استفاده می‌کنند.

در حقیقت هر کسب وکاری منحصر به فرد است، اما بسیاری از شرکت‌ها به نقطه شکستی می رسند که مدیریت قراردادها از طریق اسناد Word و PDF یا سایر ابزارهای ابتدایی برای نتیجه کسب وکارشان مضر است و نرخ کارشان را مختل می‌کند.

بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱

نتیجه گیری

بهترین سیستم‌های نرم‌افزار مدیریت قرارداد به کسب و کار شما اجازه می‌دهند بدون نیاز به استخدام کارکنان بیشتر، مقیاس پذیر شوید. این پلتفرم‌ها با ویژگی‌هایی ساخته شده اند که به طور خاص طراحی شده‌اند تا وضوح، راحتی و یکپارچگی را به قراردادهای شما بیاورند. برخی از کسب و کارها به معنای واقعی کلمه قرارداد را با یک تیم کوچک با استفاده از یک پلت فرم مدیریت قرارداد مدیریت می‌کنند، لذا کسب آگاهی در بررسی درصد مدیریت پیمان در سال ۱۴۰۱ ضروری است که این امر از طریق مراجعه به سایت آرین تیس و با شماره ۸۸۲۵۹۷۹۳ امکان پذیر است.

کد خبر 569803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.