به‌روزرسانی تجهیزات واحد موتوری دلیجان

شهردار دلیجان از تعمیرات اساسی، خرید و به‌روزرسانی ماشین‌آلات شهرداری دلیجان خبر داد و گفت: شهرداری در سال جاری، انجام تعمیرات اساسی دستگاه‌های فنی و موتوری این واحد را در دستور کار قرار داده است.

علیرضا پوررستم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری در راستای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان، ۵۰ میلیارد ریال برای به‌روزرسانی تجهیزات واحد موتوری شهرستان دلیجان در نظر گرفته است.

وی افزود: در بازدیدی که به همراه رئیس شورای اسلامی شهرستان دلیجان و کارشناسان شهرداری از واحد موتوری شهرداری دلیجان به عمل آمد، کمبودها و نیازهای این واحد شناسایی و برای رفع این کمبودها برنامه‌ریزی شد.

شهردار دلیجان خاطرنشان کرد: در این بازدید، اولویت‌های واحد موتوری شهرداری دلیجان جهت خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت و در برآورد اولیه ۵۰ میلیارد ریال هزینه برای به‌روزرسانی و خرید تجهیزات لازم در این واحد تخمین زده شد.

پوررستم با تاکید بر اهمیت به‌روزرسانی دستگاه‌های فنی و موتوری شهرداری، تصریح کرد: در این بازدید، فروش خودروهای مستهلک واحد موتوری در دستور کار قرار داده شد و با توجه به در پیش‌رو بودن فصل تابستان، خرید دستگاه سطل‌شور و کامیون و اضافه شدن دو دستگاه نیسان کمپرسی به این واحد و خرید تانکر تریلی جهت آب‌رسانی به فضاهای سبز شهری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: شهرداری در سال جاری انجام تعمیرات اساسی دستگاه‌های فنی و موتوری این واحد را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 569779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.