پرهیز از موازی‌کاری در ارائه خدمات شهری

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی برای راه‌اندازی ورزش والیبال و فوتبال ساحلی استفاده شود، گفت: نیاز است از موازی‌کاری پرهیز و با هماهنگی بین‌دستگاهی، بهترین خدمات به شهروندان ارائه و در امر اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات سازمان‌ها تلاش شود.

عبدالصادق نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ظرفیت بخش خصوصی برای راه‌اندازی ورزش والیبال و فوتبال ساحلی استفاده شود، اظهار کرد: به منظور فضاسازی مناسب و استفاده تمام شهروندان از فضاهای شهری، نیاز است در نقاط مختلف شهر به ویژه نقاط پرتردد، نیمکت‌هایی نصب شود تا افراد سالخورده بتوانند برای استراحت از آن‌ها استفاده کنند.

سرپرست شهرداری شهر شهرکرد با اشاره به برگزاری کنگره ۱۰ هزار نفری شهدای عشایر، افزود: شهرداری باید بخشی از فضاسازی‌ها مربوط به این کنگره را انجام دهد که نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی دارد.

نجفی با اشاره به اجرای برنامه‌های مذهبی در تپه نورالشهدا، خاطرنشان کرد: این تپه، مکانی مناسب برای برگزاری برنامه‌ها شهرداری است؛ در این مکان فعالیت‌های عمرانی شهرداری در جریان است و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای برنامه‌های شهرداری در مناسبت‌های مختلف نصب می‌شود.

وی از کارکنان شهرداری درخواست کرد از موازی‌کاری پرهیز کنند و با هماهنگی بین‌دستگاهی، بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند و در امر اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات سازمان‌ها، تلاش کنند.

کد خبر 569731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.