۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
تاتنهام امیدوار به حفظ هری‌کین!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند، از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز چهارشنبه سی‌ویکم فروردین ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

تایمز:

* تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر مطمئن است که هری کین را پس از اینکه گزینه‌های خواهان او برای خروج تابستانی، با توجه به احتمال انتقال ارلینگ هالند به سیتی کاهش یافته، حفظ می‌کند.

تاتنهام امیدوار به حفظ هری کین!

* تیم فوتبال وستهم یونایتد در حال بررسی این موضوع است که آیا سعی کند نیک پوپ را به عنوان دروازه‌بان فصل آینده خود جذب کند یا انتقال قرضی آلفونس آرئولا را دائمی کند.

* متئو کواچیچ، هافبک کروات چلسی، پس از آسیب‌دیدگی رباط مچ پا در نیمه نهایی جام حذفی در روز یکشنبه مقابل کریستال پالاس، به مدت دو هفته در دسترس نخواهد بود.

* روبن دیاس مدافع پرتغالی آبی آسمانی‌های اتحاد، پس از هفت هفته غیبت، در دیدار منچسترسیتی با برایتون آلبیون در دسترس خواهد بود تا تیم پپ گواردیولا در خط دفاعی تقویت شود.

* دین ریچاردز قرار است در پایان فصل، پس از ۱۰ سال که به عنوان مدیر راگبی در نیوکاسل فالکونز مشغول بود، از هدایت این باشگاه کناره‌گیری کند.

دیلی میل:

* رود گولیت، اسطوره هلندی از سران تیم فوتبال منچستریونایتد خواسته است تا تابستان امسال، یورین تیمبر، ستاره آژاکس را جذب نکنند.

* تیم فوتبال منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب پائو تورس، مدافع ویارئال در این تابستان است و به زودی پیشنهاد خود را برای جذب این مدافع تنومند اسپانیایی ارسال خواهد کرد.

* بر اساس گزارش‌ها، منچستریونایتد برای متقاعد کردن ستاره لایپزیگ، کریستوفر انکونکو برای پیوستن به آن‌ها در تابستان امسال در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان اروپا، با انبوهی از باشگاه‌های بزرگ دیگر که به مهاجم ۵۴ میلیون پوندی علاقه‌مند هستند، مواجه است.

تاتنهام امیدوار به حفظ هری کین!

* اگر میلان علاقه خود را به مهاجم منچسترسیتی پس از خرید احتمالی سهامش به ارزش یک میلیارد و صد میلیون پوند، توسط شرکت سرمایه‌گذاری بحرینی "اینوستکورپ"
رسمی کند، رحیم استرلینگ شانس انتقال به سری آ را رد خواهد کرد.

* علاقه به مدافع میانی قرضی آرسنال ویلیام سالیبا در حال افزایش بوده و دیگو سیمئونه که از طرفداران این ملی‌پوش فرانسوی است، مایل است او را به اتلتیکو مادرید بیاورد.

دیلی تلگراف:

* انتظار می‌رود نیوکاسل یونایتد به علاقه خود به داروین نونز، مهاجم بنفیکا پایان دهد، زیرا آن‌ها معتقدند این ملی‌پوش اروگوئه‌ای می‌خواهد به یک باشگاه که در لیگ قهرمانان اروپا حاضر است، بپیوندد و درحال حاضر ایوان تونی از برنتفورد یک هدف جایگزین برای کلاغ‌ها است.

سان:

* امرسون پالمیری، مدافع راست سابق تیم فوتبال بارسلونا و بازیکن قرضی چلسی فاش کرد که پس از پایان فصل، مشکلی برای ماندن در لئون نخواهد داشت و از این قضیه استقبال خواهد کرد.

گاردین:

* امیدهای تیم فوتبال وستهم برای قهرمانی در لیگ اروپا که پس از مصدومیت عیسی دیوپ از ناحیه مچ پا که می‌تواند او را تا پایان فصل محروم کند و آن‌ها را با بحران دفاعی مواجه کرده، بسیار کم شده است.

سان اسکاتلند:

* باشگاه هیبز اسکاتلند، بدون مدیریت در حال بررسی ارسال پیشنهاد سوم برای جذب جان کندی است، مربی‌ای که بسیار مورد توجه سران تیم فوتبال سلتیک است.

رالف هاسن هاتل سرمربی اتریشی تیم فوتبال ساوتهمپتون انگلیس مطمئن است که این باشگاه می‌تواند با فریزر فورستر دروازه‌بان کهنه‌کار خود، قرارداد جدیدی امضا کند تا همچنان این بازیکن به کارش در این تیم ادامه دهد.

دیلی رکورد:

* باشگاه هیبز اسکاتلند که درحال یافتن یک سرمربی است، در انتصاب جانشین شأن مالونی برای بلند مدت، عجله نخواهد کرد.

کد خبر 569723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.