اعتبار بسته تشویقی ساخت‌وساز تا پایان شهریورماه

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با اشاره به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ساختن شهری برای زندگی بهتر و شاداب‌تر، گفت: بسته تشویقی ساخت‌وساز شامل ۳۵ درصد تخفیف در پرداخت نقدی وجوه مرتبط با دریافت پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف و دیگر موارد مربوط به شهرداری تا سی‌ویکم تیرماه سال جاری اعمال می‌شود.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تقویت اشتغال‌زایی و کمک به ساخت‌وساز، هر ساله بسته‌های تشویقی مختلفی توسط شورای اسلامی شهر اصفهان تصویب و جهت دریافت پروانه ساختمانی، گواهی "عدم خلاف" و "پایان کار" در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد دوره ششم مدیریت شهری اصفهان، ساختن شهری برای زندگی بهتر و شاداب‌تر است، شهرداری اصفهان نیز لایحه‌ای را با هدف استفاده از ظرفیت قانونی موجود برای توسعه اشتغال در بخش مسکن به شورای اسلامی شهر ارائه داد که این لایحه با مساعدت این شورا مصوب شد و در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان با اشاره به بسته تشویقی ساخت‌وساز خاطرنشان کرد: طبق این بسته، ۳۵ درصد تخفیف در پرداخت نقدی وجوه مرتبط با دریافت پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف و پایان کار ساختمان‌های مسکونی و دفاتر کار و تنها تا سی‌ویکم تیرماه سال جاری اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: طبق بسته تشویقی مصوب شده، شهروندان اصفهانی می‌توانند با مراجعه به مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان و پس از طی مراحل مربوطه، فاکتور محاسباتی خود را از طریق سیستم یکپارچه شهرسازی و درآمد دریافت کنند و از مساعدت مربوطه استفاده کنند.

کد خبر 569689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.