انتقاد شدید مفتی عمان از سازش‌کاران

مفتی عمان سفره‌های افطاری عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینی‌ها در حال مبارزه با یورش های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش ایمنا،، احمد بن حمد الخلیلی سفره‌های افطار عادی سازان روابط با رژیم اشغالگر را در زمانی که فلسطینی‌ها در حال مبارزه با یورش‌های رژیم اشغالگر هستند مورد انتقاد قرار داد و در توییتی نوشت: به جای اینکه مثل باد با جان و مال خود به یاری فلسطینی‌ها بشتابند و مقدسات اسلامی را از لوث وجود رژیم اشغالگر پاک کنند، به ذلت رو آوردند و به خواری رضایت دادند.

وی افزود: همان‌قدر که از موضع قهرمانانه برخی نگاهبانان قدس شریف برای حفظ مسجد الاقصی از آلوده شدن به لوث وجود رژیم اشغالگر خوشحال شدیم، از خفتی که امت اسلامی را فراگرفته متعجبیم.

مفتی عمان اعلام کرد: در این ماه مبارک به سفره افطار با دشمن می‌شتابند تا به بهره بالایی دست یابند، انگار که غنیمتی است که با چیزی جبران نمی‌شود؛ کاش می‌دانستم مرض این امت کی شفا پیدا می‌کند، و کی از بستر مرگ برمی خیزد و امانتی که خدا بر گردنش گذاشته را ادا کرده و از مقدسات و حقوق مستضعفان امتش حمایت می‌کند؟

به گزارش ایمنا، اسحاق هرتزوگ _رئیس رژیم اشغالگر_ در منزل خود با حضور سفیران مصر، اردن، بحرین، امارات، مغرب و چند کشور دیگر سفره افطار برپا کرده بود.

منبع: مهر
کد خبر 569653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.