مسئولان در تامین کالاهای اساسی تلاش کنند

فرماندار نطنز گفت: دستگاه‌های اجرایی به ویژه جهاد کشاورزی در تهیه کالاهای اساسی همت وافری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _سه‌شنبه سی‌ام فروردین ماه_ جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نطنز به ریاست فرماندار و حضور اعضای ستاد با موضوع بررسی وضعیت بازار و برنامه‌ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی مردم شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

محمد ظریفی در این جلسه با تاکید بر لزوم استمرار نظارت‌های مطلوب و رصد قیمت‌ها، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی به ویژه جهاد کشاورزی، به منظور رفاه مردم در سطح شهرستان و در دو بخش مرکزی و بادرود در تهیه و توزیع کالاهای اساسی، همت وافر داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید با متخلفان و کم فروش‌ها و گران فروش‌ها برخورد جدی، سخت و بازدارنده شود تا اعتماد مردم به ادارات نظارتی خدشه دار نشود.

فرماندار نطنز همچنین گفت: بازار باید برای خریداران و فروشندگان سالم و مطیع قانون در نهایت امنیت بوده ولی برای متخلفین توسط ادارات نظارتی نا امن و زیر ذره بین باشد.

وی در پایان خواستار استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر شد و تصریح کرد: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش تخلفات احتمالی انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، موجب جلوگیری از قانون گریزی و تخلفات عده‌ای سودجو خواهد شد.

کد خبر 569615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.