عصرانه خبری شهرهای ایران در ۳۰ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از رفع محکومیت شهرداری گناوه تا نصب دوربین‌های پایش تصویری در خرم‌دره و آغاز طرح هوشمند تفکیک زباله در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

مناسب سازی پارک‌ها و اماکن تفریحی، اولویت مدیریت شهری مراغه

محمد مقتومی، شهردار مراغه با بیان اینکه مناسب سازی پارک‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری از اولویت‌های مدیریت شهری است، گفت: ۱۹.۸ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و شهرداری برای بهسازی و توسعه امکانات و زیرساخت‌های پارک معلم، سرمایه گذاری و هزینه می‌شود.

رفع محکومیت ۴۰ میلیاردتومانی شهرداری گناوه

جواد رستمی، شهردار گناوه گفت: با پیگیری‌های واحد حقوقی این شهرداری از طریق دیوان عالی کشور، محکومیت ۴۰ میلیارد تومانی علیه این شهرداری مربوط به احداث بوستان دلفین برطرف شد.

آغاز طرح هوشمند تفکیک زباله از مبدا در بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: طرح هوشمند تفکیک زباله از مبدا برای نخستین بار در مرکز استان اجرایی شد و امروز-سه شنبه کلید خورد.

نصب دوربین‌های پایش تصویری در ورودی‌ها و معابر اصلی خرم‌دره

امیرهوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره، از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ این شهر در شهرداری با نصب دوربین‌های پایش تصویری در همه ورودی‌ها و معابر اصلی این شهر خبر داد.

ورود روزانه ۷۰ تن زباله به کارخانه پسماند

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان از ورود روزانه ۷۰ تن زباله به کارخانه بازیافت خبر داد و گفت: از اردیبهشت‌ماه طرح جمع‌آوری زباله در تاریخ‌های زوج و فرد در سطح شهر گلپایگان اجرا می‌شود.

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۲۶ هزار نفر در خمین

وحید قاسمی، معاونت خدمات و ایمنی شهری شهرداری خمین گفت: ۲۶ هزار و ۶۰۵ نفر در قالب هشت هزار و ۴۵۰ خانوار پارسال از آموزش چهره به چهره تفکیک پسماند از مبدا بهره‌مند شدند.

آسفالت معابر شهری لوندویل

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل از آسفالت ۹ هزار مترمربع از معابر این شهر خبر داد.

آغاز ساخت مجسمه «نوید عکاس»»

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی از آغاز ساخت مجسمه «جبار نوید» عکاس قدیمی و محبوب این شهر خبر داد.

تشکیل ستاد اجرایی مراسم شب‌های قدر در شهرداری گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری و رئیس ستاد اجرایی گرامیداشت شب‌های قدر شهرداری گرگان اظهار کرد: شهرداری گرگان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان اقدام به تشکیل ستاد متمرکز اجرایی ویژه شب‌های قدر با محوریت حوزه معاونت خدمات شهری در شهرداری گرگان کرده است.

کد خبر 569614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.