افزایش بودجه عمرانی شهرداری بویین‌ومیاندشت

شهردار بویین‌ومیاندشت گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری برمبنای رقم ۱۱۰میلیارد ریال است که با کسر هزینه‌های جاری، شهرداری بویین‌ومیاندشت بودجه عمرانی سال ۱۴۰۱ را ۱۱درصد افزایش داده است.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سهم شهرداری بویینومیاندشت به دلیل نبود صنایع و جمعیت اندک شهر از محل اعتبارات، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و ارزش افزوده و عوارض سوخت بسیار ناچیز است؛ به نحوی که تنها بخشی از هزینه‌های عمرانی و جاری پوشش داده می‌شود.

وی افزود: تخصیص منابع مالی بنا به وضعیت مالی دولت‌ها و درآمدهای آن‌ها ناشی از فروش نفت، صادرات کالا و مالیات‌های مستقیم است؛ تخصیص منابع زیر ۷۰ درصد بوده و بیشتر اوراق مالی مربوط به سال‌های آینده است.

شهردار بویین‌ومیاندشت خاطرنشان کرد: پیمانکاران هر ساله از بابت این اوراق و رشد تورم و افزایش قیمت کالاها و خدمات، ضررهای زیادی متقبل می‌شوند و استقبال چندانی از اجرای پروژه‌های شهرداری نمی‌کنند.

عبدالهی گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بویین‌ومیاندشت بر مبنای رقم ۱۱۰ میلیارد ریال است که با کسر هزینه‌های جاری، شهرداری بودجه عمرانی سال جاری را ۱۱ درصد افزایش داده است.

کد خبر 569611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.