اجرای مسابقات و گردهمایی‌های قرآنی در منطقه ۱۵ شهر اصفهان

معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان برنامه های متنوع این معاونت در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا مکارمی، اظهار کرد: سرکشی از خانواده‌های قرآنی و شهدا از ابتدای ماه رمضان را در برنامه داشتیم که در یکی از خانواده‌ها سه نفر از اعضا، حافظ کل قر|آن کریم بودند.

به گفته وی، محفل تلاوت قرآن با حضور موسی معتمدی حافظ کل و اجرای گروه تواشیح بشارت در کنار گردهمایی خوشنویسان منطقه ۱۵ با کتابت سوره قدر در پارک کوثر را نیز در برنامه داریم.

معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان ادامه داد: کتابت سوره قدر در کنار محفل قرآنی پارک کوثر روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه پویش روزه اولی‌ها در این منطقه، اظهار کرد: این برنامه برای کودکان و نوجوانان منطقه ۱۵ طراحی شده و این گروه‌های سنی با ثبت اطلاعات خود در سامانه‌ای که پیش از این اطلاع رسانی شده می‌توانند در مسابقه تلاوت سوره قدر شرکت کنند.

مکارمی افزود: افراد هفت تا ۱۴ سال می‌توانند با ارسال فایل صوتی تلاوت خود از سوره قدر در این رقابت قرآنی شرکت کنند و جایزه بگیرند.

وی تصریح کرد: مسابقه دیگری با نام سفره‌های آسمانی همراه با جشن روزه اولی‌ها تدارک دیده‌ایم که نهم اردیبهشت ماه در محله بوزان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ دورهمی فعالان قرآنی منطقه بعد از شب‌های قدر را برنامه دیگر این مجموعه در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: تشکل‌های قرآنی متعددی در این بخش از شهر اصفهان فعال هستند که در مراسمی از برترین‌های آنها تقدیر خواهیم کرد.

کد خبر 569602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.