آزادی ۷۸زندانی از زندان مرکزی شهرکرد

با دستور رئیس کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری، تعداد ۷۸زندانی صبح امروز از زندان مرکزی شهرکرد آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «احمدرضا بهرامی» امروز -سه‌شنبه سی‌ام فروردین- در جمع خبرنگاران با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان ماه خودسازی و رهایی از بند نفس است و انسان باید در این ماه برای بخشش گناهان خود از درگاه خداوند طلب استغفار و بخشش کند.

وی افزود: ماه رمضان فرصتی فوق‌العاده و نورانی برای کسب آرامش روحی و به سعادت رسیدن است و هر کسی که نتواند از برکات این ماه برای بخشش و نزدیکی به درگاه عبودیت استفاده کند، به فرموده رسول خدا (ص) بدبخت و درمانده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری در ادامه صحبت‌های خود، یکی از برکات ماه مبارک رمضان را توجه به مشکلات زندانیان و آزادی ایشان از زندان عنوان کرد و گفت: به مناسبت این ماه عزیز و در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه، امسال تعداد ۷۸ زندانی با تخصیص بندهای ارفاقی مندرج در قانون از بند حبس رهایی می‌یابند.

وی تصریح کرد: تبلور رأفت اسلامی بر مبنای رحمانیت و بخشش است و بر این اساس سیاست دستگاه قضا نیز بر مبنای اصلاح مجرم و بازگرداندن او به جامعه تدوین شده است.

بهرامی اظهار کرد: اگر زندانی سعی کند طی دوران محکومیت، خود را اصلاح کند، قطعاً تخفیف‌هایی شامل حال وی خواهد شد تا سریع‌تر به زندگی عادی خود بازگردد.

وی در توصیه به به زندانیان آزاد شده گفت: همواره خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند و با عبرت گرفتن از گذشته برای سعادتمندی و برخورداری از یک زندگی شرافتمندانه تلاش کنند.

کد خبر 569563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.