۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
هوشمندسازی معابر شهرستان ساوه

شهردار ساوه با بیان اینکه هوشمندسازی شهرستان ساوه موجب ارتقای رفتار ترافیکی خواهد شد، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات جرحی و فوتی، سامانه هوشمندسازی معابر به منظور ثبت تخلف سرعت با پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه و شهرداری در پلیس راهور راه‌اندازی شده است.

امیررضا یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سامانه ترافیک هوشمند به عنوان یکی از راهکارهای اساسی حل معضل ترافیکی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در بسیاری از شهرهای بزرگ، ترافیک به یک معضل تبدیل شده است و سالانه هزینه‌های زیادی به مسئولان و شهروندان تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان ساوه در زمینه هوشمندسازی ترافیک شهری نسبت به دیگر شهرها به‌روزرسانی نشده است، افزود: بهره‌گیری از سیستم‌های هوشمند موجب روان‌سازی ترافیک، افزایش ایمنی، بهبود کاراییِ تجهیزات، افزایش بهره‌وری و کاهش نیروی انسانی نظارتی می‌شود.

شهردار ساوه خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات جرحی و فوتی، سامانه هوشمندسازی معابر به منظور ثبت تخلف سرعت با پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه و شهرداری در پلیس راهور راه‌اندازی شده است.

یوسفیان، اجرای هوشمندسازی ترافیک شهری را گام مهمی در راستای ایجاد امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر به منظور رفع گره‌های ترافیکی، روان‌سازی عبور و مرور وسایل نقلیه و امنیت شهروندان، هوشمندسازی ترافیک شهرستان ساوه در تمام نقاط با مشارکت نهادهای مرتبط در حال پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت صحیح ترافیک، شاهد رانندگی با سرعت ایمن و کاهش تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان ساوه باشیم.

کد خبر 569554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.